اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه عظیم سوم خرداد هرگز نباید فراموش شود

حماسه عظیم سوم خرداد هرگز نباید فراموش شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حماسه سوم خرداد و هشت سال دفاع مقدس هرگز نباید فراموش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ظهر امروز به منظور تکریم و تعظیم به مقام خاندان معزز شهدا و ایثارگران، آیت اله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران به همراه  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون تعاون بنیاد استان و رئیس بنیاد ساری در شهرستان ساری از مادر مقاوم شهیدان والامقام محمد و احمد یوسفی برنتی، آزاده جانباز گرانقدر حسن برزگر و جانباز سرافراز نادعلی مهدوی عیادت نموده و ضمن دلجویی، به پاس قدردانی و سپاسگزاری، از این سه اسوه صبر و استقامت تجلیل بعمل آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در این دیدارها طی گفتگویی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد و هشت سال دفاع مقدس هرگز نباید فراموش شود گفت: شهدا و ایثارگران با تعهد الهی و فرمان امام (ره) برای دفاع از مملکت خود به جبهه ها رفتند و عده ای از آنان در این راه مقدس به شهادت و پا به مقام جانبازی و آزادگی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران ذخیره ها و سرمایه های معنوی نظام هستند اظهار داشت: امروز باید قدر امنیت و آرامشی که این قشر عزیز و بی توقع برای ما فراهم کردند را بدانیم و از این میراث بزرگ الهی، فرهنگ ایثارگر و شهادت پاسداری کنیم.

طبرسی با بیان اینکه امروز ارزش های فرهنگی، دینی، اجتماعی، سیاسی و تاریخی جامعه ما نباید دست خوش برخی از حوادث قرار گیرد گفت: الگوهای اخلاقی و رفتاری حاکم در جامعه باید با فرهنگ ایثار و شهادت سنخیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به نظام و انقلاب پایبند هستند اظهار داشت: امروز نسل جوان ما باید از شهدا الگو بگیرند و به مزار شهیدان گرانقدر بروند و با ادامه راه شهدا، دین خود را به این عزیزان ادا کنند و از خانواده های آنان دیدار و سرکشی بعمل آورند.

هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز ضمن ادای احترام به مقام والا و عرشی شهیدان عزیز و تکریم از خاندان مکرم شهدا و ایثارگران گفت: این دیدارها به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی فتح خرمشهر با هدف تجلیل، یادآوری و قدردانی از خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان و آزادگان عملیات بیت المقدس صورت گرفته است.

مظلومی با اشاره به اینکه این استان 268 شهید و 148 جانباز و آزاده در عملیات بیت المقدس تقدیم نظام کرده است افزود: فتح خرمشهر حاصل مقاومت، استقامت، صلابت رزمندگان و جانفشانی شهدا و ایثارگران بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران افزود: ائمه جمعه مازندران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانها در قالب گروههای مختلف، از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر دیدار می کنند.

گفتنی است در این دیدارها، مسائل و مشکلات مربوط به درمان آزاده جانباز حسن برزگر و اشتغال فرزندان جانباز نادعلی مهدوی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه