اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

روز قدس تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) است/ همه به نشانه مبارزه با استکبار جهانی به میدان می‌آییم

روز قدس تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) است/ همه به نشانه مبارزه با استکبار جهانی به میدان می‌آییم
امام جمعه میاندوآب گفت: روز قدس نتیجه تدبیر حکیمانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی و ظلم و ستم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین «حمید حسن زاده» امام جمعه میاندوآب صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز مبارزه با استکبار و روز دفاع از اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد قدس و فلسطین، افزود: در روز قدس باید با تمام قدرت و توان خود به میدان آمده و نباید اجازه دهیم تا مسئله قدس به فراموشی و غفلت سپرده شود.

,

امام جمعه میاندوآب، با تاکید بر اینکه باید همدل و متحد در مقابل استکبار جهانی ایستاد، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این موضوع شعار نیست بلکه پشت آن تحلیل وجود دارد.

,

وی، با اشاره به اینکه روز قدس تدبیر حکیمانه و هوشمندانه امام راحل(ره) است، تصریح کرد: یکی از نتایج روز قدس این بوده که رژیم صهیونیستی اکنون به دنبال حفظ سرزمین های غصبی است.

,

حسن زاده، اظهار کرد: امروز صهیونیست ها پشت دیوارهای بتنی خود را محفوظ کرده اند در حالی که روزگاری دنبال پیشروی بودند امروز دنبال حفظ داشته های خود هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در روز قدس همه در کنار هم در راهپیمایی شرکت کنیم، افزود: باید در مقابل دلارهای کثیف سعودی و صهیونیست ها ایستاد.

,

امام جنعه میاندوآب، تصریح کرد: مردم در روز قدس خط بطلانی بر توطئه های دشمنان می کشند و نشان می دهند که همیشه حق در مقابل باطل پیروز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه