اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان مطرح کرد؛

زنجان دارای بالاترین رشد اقتصادی در میان استان های کشور/زمان استعلامات در زنجان کاهش یافته است

زنجان دارای بالاترین رشد اقتصادی در میان استان های کشور/زمان استعلامات در زنجان کاهش یافته است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: استان زنجان در زمینه تولید ناخالص داخلی دارای بیشتری رشد اقتصادی در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل عباسچیان امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ،اظهار داشت: جی دی پی استان زنجان بالاترین رشد اقتصادی را در بین استان های کشور داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه زنجان اولین رتبه را بدون نفت و با نفت سومین رتبه را در این زمینه دارد،افزود: در زمینه درآمدهای استانی نیز زنجان بالاترین رشد داشته و 350 میلیارد تومان مازاد درآمد داشته است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه صادرات استان زنجان علیرغم رشد منفی در کشور عملکرد مثبتی داشته است،خاطرنشان کرد:  در فضای کسب و کار نیز استان زنجان در 5 دوره متوالی رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با پنجره واحد استان در اختیار 24 استان کشور قرار گرفته است،افزود: در استان نیز 24 دستگاه اجرایی درگیر این موضوع هستند.

,

عباسچیان ادامه داد: استعلامات بین دستگاهی از طریق این پنجره واحد انجام می شود که زمان استعلام در استان از 3.5 سال به 60 تا 70 روز رسیده است.

,

وی با بیان اینکه زمان در سیستم تعریف شده است، افزود: هر لحظه کار ارباب رجوع پایان می یابد از طریق پیامک اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

,

این مسئول تصریح کرد: ایجاد شفافیت و تسهیل امور و پاسخگویی به استعلامات در قالب بین دستگاهی است و تلاش می شود تا مراجعات حضوری به حداقل برسد.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان بیان داشت: 32 فرآیند در این سیستم بارگذاری و زمان برای هر فرآیند تعیین شده است.

,

عباسچیان ادامه داد: مجوزهای سرمایه گذاری در عرض یک روز در استان زنجان صادر می شود و این طرح به صورت پایلوت کشوری تعیین شده است که نیاز به مصوبه هئیت وزیران دارد.

,

وی گفت: حذف حداکثری استعلامات و عوامل انسانی، شناسایی نقاط مستعد سرمایه گذاری،راهنمایی سرمایه گذار در انتخاب اراضی و حفاظت محیط زیست و کمک به تصمیم گیری سرمایه گذاران از اهداف اجرای این طرح محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه