اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

فرهنگ شهادت و ایثار باید نسل به نسل انتقال یابد

فرهنگ شهادت و ایثار باید نسل به نسل انتقال یابد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بابیان این‌که نسل دیروز وظیفه‌ای سنگینی بر دوش دارند، گفت: فرهنگ شهادت و ایثار باید نسل به نسل انتقال یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سید موسی حسینی کاشانی صبح امروز در نشست رسانه‌ای که با عنوان رسانه، دفاع مقدس و مقاومت در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: افتخارات جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی در تاریخ ثبت‌شده است و ضرورت دارد این فرهنگ به نسل امروز انتقال یابد.

وی با اشاره به روحیه بالای شهدای دفاع مقدس، ادامه داد: شهدا قبل از اعزام به جبهه‌های جنگ حال و هوای خاصی داشتند که نسل گذشته به‌خوبی آن روزها را به یاد دارد و حالا وظیفه‌ای نسل دیروز است که این پیام‌ها را به نسل جدید انتقال دهد.

حسینی کاشانی ابراز داشت: باید در عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت بیش‌ازپیش کارکنیم تا مفاهیم ارزشی به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

وی افزود: دفاع مقدس یک معدن پر از گنجینه است که باید از این گنجینه استخراج کرده و در جامعه امروزی نشر دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: آثار ماندگار آن دوران باید به مخاطبان ارائه شود تا راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمان نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان برای نظام دندان‌تیز کرده‌اند که باید با درک شرایط موجود به نشر فرهنگ انقلاب و شهادت بپردازیم تا دشمنان را در این مسیر شکست دهیم.
 



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه