اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

رسانه ها نقش به سزایی در زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس دارند

رسانه ها نقش به سزایی در زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس دارند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل پرداخت و گفت:رسانه ها نقش به سزایی در زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، گفت: چنین حجمی از تعامل و همکاری فعالان فرهنگی و رسانه‌ها از احساس مسئولیت ارزش‌مند صاحبان قلم و فکر در مقابل استقلال و عزت کشور خبر می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی‌ از آغاز فضاسازی‌های محیطی، نصب بنر و پوسترهای مرتبط با این ایام خبر داد و افزود: مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سطح ادارات، مساجد و محلات با قدرت و انسجام مناسبی برگزار خواهد شد.
,

واحد در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل پرداخت و گفت: برگزاری محافل خاطره‌گویی، تجلیل از خانواده معزز شهدا، کارگاه‌های خاطره‌نگاری دفاع مقدس و نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌های شاخص در نظر گرفته شده برای این ایام است.

,

وی افزود: آزادسازی خرمشهر از آن رو اهمیت داشت که زمینه خارج کردن شهرهای هویزه، جاده اهواز به خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد و جاده اهواز به آبادان را از تیررس دشمنان فراهم می‌کرد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استان اردبیل ۳۵ هزار رزمنده، سه هزار و ۴۰۰ شهید بزرگوار، ۷۰۵ آزاده سرافراز و ۹ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه