اخبار داغ

استاندار اردبیل:

تعریف ۶۵ مجتمع آبرسانی در استان اردبیل/ اشتغال مهم‌ترین محور توسعه‌ی روستا‌ها است

تعریف ۶۵ مجتمع آبرسانی در استان اردبیل/ اشتغال مهم‌ترین محور توسعه‌ی روستا‌ها است
استاندار اردبیل به مهاجرت روستاییان در استان اشاره کرد و گفت: در صورت تامین منابع آبی برای شرب و کشاورزی بسیاری از اهالی مهاجرت معکوس را شروع خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در اردبیل برگزار شد گفت: از جمله طرح‌هایی که با هدف اشتغالزایی در روستا‌ها اجرایی می‌شود سه مجموعه پیست اسکی، طرح‌های گردشگری، مرغداری و دامداری می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سبلان‌ما,

وی افزود: تلاش می‌کنیم با اقداماتی که در راستای توسعه روستایی در استان انجام می‌دهیم این استان را به عنوان پایلوت توسعه پایدار روستایی در کشور معرفی کنیم.

,

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به مهاجرت روستاییان در استان اشاره کرد و گفت: در صورت تامین منابع آبی برای شرب و کشاورزی بسیاری از اهالی مهاجرت معکوس را شروع خواهند کرد.

,

بهنام جو با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ مجتمع آبرسانی در استان تعریف شده که در حال اجراست، تصریح کرد:با تکمیل این مجتمع‌های آبرسانی در استان تا سال ۱۴۰۰ حرکت مناسبی در خصوص توسعه روستایی در بخش تامین آب انجام می‌گیرد.

,

رییس کارگروه اشتغال استان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص ایجاد اشتغال و راه اندازی واحد‌های تولیدی گفت: فعال کردن واحد‌های راکد از جمله مهم‌ترین اهداف در زمینه ایجاد اشتغال است که با جدیت دنبال می‌شود.

,

بهنام جو گفت: در سال گذشته بیش از ۱۳۵ واحد راکد فعال شده و امسال نیز فعال کردن واحد‌های راکد در اولویت اقدامات فرمانداران در شهرستان‌های استان قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه