اخبار داغ

از ابتدای سال تا کنون؛

اختصاص 1024 تن برنج وارداتی جهت مصرف در سیستان و بلوچستان

اختصاص 1024 تن برنج وارداتی جهت مصرف در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تخصیص هزار و 24 تن برنج وارداتی از ابتدای سال جاری جهت مصرف در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میرشکار در گفتگو با عصرهامون، گفت: با هدف کنترل و تنظیم بازار، از ابتدای سال جاری تاکنون هزار 24 تن برنج وارداتی جهت مصرف در سطح شهرهای مختلف استان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: این تصمیم در پی تصمیمات کارگروه تنظیم بازار مبنی بر لزوم عرضه کالاهای وارداتی با ارز تخصیصی 4هزار و 200 تومانی، اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: از کل برنج هندی وارداتی تخصیصی، 250 تن مربوط به زاهدان و  792 تن نیز جهت توزیع در سایر شهرستان های استان با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 7هزار و 400 تومان توزیع خواهد شد.  

میرشکار در خصوص برنج وارداتی پاکستانی نیز خاطرنشان کرد: طی این مدت مقرر شد تا واردکنندگان برنج پاکستانی نیز مقداری  از واردات خود را در استان توزیع کنند.

مدیرکل صمت استان اظهار کرد: تا کنون هزار 600 تن سهمیه برنج پاکستانی به استان تخصیص داده شده است که از مقدار هزار 300 تن به مرکز استان و300 تن به شهرستانها با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 8 هزار 200 تومان تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه