اخبار داغ

مراکز خرید معروف استانبول در تور استانبول

مراکز خرید معروف استانبول در تور استانبول
هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانیون، شناخته شده‌ترین مرکز خرید ترکیه،‌ یک واحه‌ی شهری در استانبول است. مرکز خرید افسانه‌ای جدید در سال ۲۰۰۶ در استانبول افتتاح شد و دارای ۳۷۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و ۲۶ طبقه‌ی تجاری و ۱۷۹ منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کانیون استانبول  در تور استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق‌العاده‌ی معماری است. کانیون دارای ۱۶۰ مغازه، ۹ سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه‌ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و جهانی در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.

, تور استانبول,

هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می‌کند.

,

کانیون استانبول جایگاه ۱۶۰ فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می‌کنند.

,

علاوه بر اینها، تجربه‌ی کلی و قدرت انتخاب در کانیون استانداردهای خرید را نه تنها در ترکیه، بلکه در کل ناحیه‌ی اروپای جنوبی تغییر می‌دهد.

,
  1.  پالادیوم
,
  •  پالادیوم
  • ,

    مرکز خرید پالادیوم استانبول که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد، دارای برندهای مشهور ترک و بین‌المللی در یک فضای سبک زندگی منحصر به فرد است.

    ,

     

    ,

    پالادیوم در استانبول برای نمای بیرونی شیشه‌ای عظیمش شهرت دارد و با مغازه‌هایش در ۵ طبقه، یکی از برجسته‌ترین فضاها در شهر است.این مرکز خرید تعداد زیادی از برندهای محلی و بین‌المللی در منطقه‌ی آتاسحیر را در خود جای داده است.

    ,

    هزینه‌ی ساخت پالادیوم استانبول حدود ۲۳۰ میلیون دلار بود و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این شاهکار نفیس مدرن دارای ۱۹۰ مغازه است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند در میان فروشگاه‌های برندهای جهانی‌ همچون گِس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین یا در اَوتلت‌های برندهایی مانند آدیداس و گپ گشت بزنند.

    ,

    پالادیوم در مقایسه با دیگر مراکز خرید استانبول، یکی از وسیع‌ترین و لوکس‌ترین تجارب خرید را ارائه می‌دهد. پالادیوم محیط خانوادگی سینمای بزرگ و فودکورتی با بیش از ۲۰ رستوران دارد.

    ,
    1.  گراند بازار استانبول
    ,
  •  گراند بازار استانبول
  • ,

    یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید استانبول  در تور لحظه آخری و ارزان استانبول «گراند بازار استانبول» است که در بخش اروپایی شهر قرار دارد و محال است، دست خالی از این بازار پر از عطر و طعم و رنگ بیرون بیایید. اگر دنبال قهوه‌ی خوب ترک یا ادویه‌های ناب آفریقایی و آسیایی هستید، حتماً به این بازار سر بزنید. قیمت‌های این بازار نسبت به دیگر بازارهای استانبول مناسب‌تر است.

    , تور لحظه آخری و ارزان استانبول,

    آدرس گراند بازار استانبول روی نقشه گوگل

    ,

    بازار قدیمی استانبول (یا بازار مصری‌ها) نزدیک مسجد «ایاصوفیه» قرار گرفته است. در این بازار به‌غیر از صنایع‌ دستی و زیورآلات، مواد غذایی خوبی هم پیدا می‌شود. می‌توانید در حاشیه‌ی آن انواع غذاهای خیابانی را بچشید یا یک استکان چای ترکی با باقلوا نوش جان کنید. در کنار ورودی بازار، باقلوا‌فروشی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و غذاخوری‌های جورواجور ترکیه‌ای (برای ناهار یا میان‌وعده) آماده‌ی پذیرایی از شما هستند. اگر روی غذای‌تان وسواس زیادی ندارید، این‌جا مکان خوبی برای خوردن میان‌وعده یا حتی «کباب ترک» است.

    , استانبول,

     

    ,

    مرکز خرید جواهر در نزدیکی اسکله‌ی «امینونو» و منطقه‌ی «شیشلی» استانبول قرار دارد و خوراک کسانی‌ست که می‌خواهند خریدهای لوکس انجام دهند، اگر دنبال مدل‌های روز اروپایی هستید و چندان دغدغه‌ی قیمت ندارید به این مرکز خرید سربزنید. جواهر، بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست؛ به همین دلیل برای دسترسی به مکان‌های مختلف این مرکز خرید بزرگ، چند نفر راهنما در آن آماده‌ی راهنمایی شما هستند. برای رسیدن به این مرکز خرید می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه شیشلی پیاده شوید.

    ,
    1.  مرکز خرید اولیویوم
    ,
  •  مرکز خرید اولیویوم
  • ,

    اگر دنبال جایی به‌صرفه‌تر برای خرید هستید، بهترین پیشنهاد، مرکز خرید «اولیویوم» (Olivium Outlet Center) است. این مرکز خرید که در قسمت کارگرنشین استانبول، یعنی محله‌ی «زیتین بورنو» قرار دارد، همیشه در حراج است و کالاهایی که ارایه می‌دهد، اگرچه ممکن است چندان مد روز نباشند، اما کیفیت خوبی دارند. از اولیویوم می‌توانید، سوغات خوبی برای عزیزان‌تان بخرید.

    ,

    این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و یکی از بهاریت اوت لت‌هایی است که می‌بینید. ویا پورت بسیار وسیع است و تمامی برندهای معتبر جهانی در آن شعبه دارند. در این مجموعه‌ی روباز حدود ۲۰۰ متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید با گشت و گذار در خیابان‌های آن محصلو مورد نظر خود را خریداری کنید.

    ,

    از جذابیت‌های ویاپورت که در لیست مراکز خرید استانبول بسیار محبوب است می‌توان به فضای سبز، دریاچه، مرکز بازی، رستوران‌ها، کافه‌ها و میدان‌های شلوغ آن است. فضای کلی این اولت لت شما را به حال و هوای مدیترانه می‌برد و گل‌های رنگارنگ به آن جان می‌بخشند.

    ,
    1. مرکز خرید آکمرکز
    ,
  • مرکز خرید آکمرکز
  • ,

    آکمرکز مرکز خریدی در محله‌ی اتیلر استانبولدر تور استانبول  است که انواع مغازه‌های لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، منسوجات، لوازم دفتری، اسباب بازی، وسایل ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی را در خود دارد. اینجا می‌توانید هم‌زمان با خرید، غذاهای رنگارنگ رستوران‌های مجموعه را هم امتحان کنید. در فروشگاه‌های این مجموعه هم می‌توانید مارک‌های معروف و گران‌قیمت جهانی را پیدا کنید و هم محصولات ارزان‌تر را. بیشتر هتل‌های اطراف مرکز خرید آکمرکز سرویس حمل و نقل رایگان را برای مهمانانشان فراهم کرده‌اند. آکمرکز در سال ۱۹۹۵ به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و در سال ۱۹۹۶ بهترین مرکز خرید جهان معرفی شد. برای دیدن اطلاعات و جزئیات بیشتر، حتما به سایت آکمرکز سر بزنید.

    , آکمرکز مرکز خریدی در محله‌ی اتیلر استانبولدر تور استانبول  است,

    مرکز خرید مترو سیتی

    ,

    به گزارش سفر باتو ، مترو سیتی مرکزخرید ساده و بی‌ادعایی است، خرید در آن می‌چسبد و می‌توان اجناس خوبی با قیمت‌های مناسب در آن پیدا کرد. سبک معماری و سقف شیشه‌ای این مرکز خرید چهارطبقه،‌ جوری است که انگار دارید در فضای آزاد، خرید می‌کنید. ۱۴۰ مغازه که برندهای بین‌المللی مثل منگو، سواچ، ماکز اند اسپنسر و زارا را هم بینشان می‌بینید. یادتان باشد در فودکورت مترو سیتی، یک مغازه هست که فقط اسکندرکباب می‌فروشد و اگر غذایش را امتحان کنید، حتما وقتی به استانبول برمی‌گردید، دوباره برای تجربه غذاهایش به متروسیتی خواهید رفت.

    ,

     

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه