اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد:

ترویج روزه‌خواری در بهارستان اصفهان از آثار اجرای 2030 است

ترویج روزه‌خواری در بهارستان اصفهان از آثار اجرای 2030 است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم تأکیدات و هشدارهای رهبر انقلاب اما دغدغه‌ای از پیرامون این سند در بین برخی از مسئولان وجود ندارد و سند 2030 در دیوار کریدور مجلس می‌بینیم که نصب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه آشفتگی فرهنگی در مدارس بیشتر نشده و فقط بحث خبررسانی بیشتر شده است، اظهار کرد: آنچه در این یک ماه گذشته گزارش‌ها و تصویرهایی از برخی از ناهنجاری‌ها منتشر شده، بیشتر از گذشته نیست و رسانه‌ها شدن این جریانات زیادتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خبرهایی که ما داریم پس از سال 2015، به بحث 2030 دامن زده شد و بخشنامه‌ای که آقای جهانگیری انجام داده بود، معلم بود اهداف را دارند، دنبال می‌کنند.

,

وی افزود: این اهداف از مهدکودک‌ها و مدارس غیرانتفاعی شروع شد و کم‌کم به مدارس ابتدایی، دبیرستان و دولتی کشیده شد و از حذف برخی از مطالب از کتاب‌های درسی مانند شعرهای حماسی، شهید و شهید فهمیده متوجه برنامه‌ریزی‌های متعدد برای اجرای این سند می‌شود.

,

ابطحی با توضیح اینکه در یکی از کتاب‌های رشته حسابداری به‌عنوان سؤال بحث دعا و خواندن قرآن را زیر سؤال برده است، بیان کرد: اجرای این سد مانند موریانه و بیماری ایدز در پنهان مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند که برخی نمی‌خواهند این واقعیت را باور کنند و برخی از مسئولان جز شعار و حرف هیچ دغدغه‌ای ندارند.

,

وی ادامه داد: خلاف شعارها، این مسئولان به دنبال اجرای سند 2030 هستند؛ ترویج روزه‌خواری در بهارستان اصفهان یکی از آثار اجرای این سند است که متأسفانه مقامات آموزش‌وپرورش با این جریان برخورد نکردند.

,

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی و آموزش‌وپرورش هم متأسفانه در این زمینه با غفلت روبه‌رو شدند، خاطرنشان کرد: بیشترین مشکلات ما در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به موضوع ولنگاری فرهنگی برمی‌گردد؛ زمانی که از فرهنگ بومی کشور فاصله می‌گیریم و به فرهنگ غربی روی می‌آوریم به این مشکلات دچار می‌شویم.

,

وی اضافه کرد: به‌جای مبارزه با معلول باید با علت مبارزه کنیم و بحث مسائل فرهنگی را که رها کرده‌ایم، به دست بگیریم؛ سند 2030 در دیوار کریدور مجلس می‌بینیم که نصب‌شده است و فراکسیونی داریم که عکس این سند را در چهار محور مختلف در مجلس نصب کردند.

,

ابطحی تأکید کرد: علی‌رغم تأکیدات و هشدارهای رهبر انقلاب اما دغدغه‌ای پیرامون این سند بین برخی از مسئولان وجود ندارد و برخی از همکاران ما می‌گویند سند 2030 اینگونه که شما می‌گویند نیست و می‌شود از نقاط قوت این سند استفاده کرد.

,

وی با بیان اینکه تنها دلیلشان از خوب بودن این سند اجرای 2030 در بیشتر کشورها است، گفت: زمانی که روحانی، رئیس‌جمهوری به‌طور شفاف و علی‌رغم هشدارهای رهبر انقلاب می‌گوید که مصمم هستم تا پایان دوره‌ام سند 2030 را اجرا کنم، جای صبح برای ما باقی نمی‌ماند؛ راه مقابله استیضاح رئیس‌جمهور است که در شرایط کنونی و اکثریت مجلس این راه محال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه