اخبار داغ

نگرانی وزیر اقتصاد فرانسه از تزلزل یورو

نگرانی وزیر اقتصاد فرانسه از تزلزل یورو
وزیر اقتصاد فرانسه طی بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل ریسک بروز بحران‌های اقتصادی ناشی از جنگ‌های محتمل تجاری و همچنین وجود سیاست‌مداران مخالف یورو در اتحادیه اروپا، این ارز هیچوقت مانند امروز مورد تهدید نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسپوتنیک، برونو لمایر، وزیر اقتصاد فرانسه، طی بیاینه‌ای گفت: موجودیت ارز "یورو" هیچوقت به اندازه امروز مورد تهدید نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی امکان بروز بحران‌های اقتصادی جدی به دلیل بروز جنگ‌های تجاری در کنار وجود سیاست‌مدارانی که با موجودیت یورو مخالفند را دلیل این مدعای خود عنوان کرد.
,
 
,
لمایر گفت: افرادی مانند من وجود دارند که فکر می‌کنند که هم اکنون موجودیت یورو در معرض تهدید است و هیچوقت اینگونه مورد تهدید نبوده است.
,
 
,
وزیر اقتصاد فرانسه شکل‌گیری حباب ارزش داریی‌ها و بازگشت بحران‌های مالی را از دیگر تهدیدهای موجود علیه یورو عنوان کرد.
,
 
,
لمایر می‌گوید: نه تنها جنگ‌های تجاری نظیر اختلاف بین چین و آمریکا یورو را تهدید می‌کند بلکه ظهور سیاست‌مداران راستگرای اروپایی که از نابود شدن آن خوشحال ‌می‌شوند  نیز تهدیدی برای موجودیت یورو است.
,
 
,
لمایر در این باره گفت: ارز واحد اروپایی بیش از هر چیزی از سوی سیاست‌مدارنی تهدید می‌شود که دیگر تمایل خود برای از بین رفتن آن را کتمان نمی‌کنند.
,
 
,
منبع: فارس 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه