اخبار داغ

کشته شدن ۱۵۰ تروریست جبهه النصره

کشته شدن ۱۵۰ تروریست جبهه النصره
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، بیش از ۱۵۰ تروریست وابسته به «جبهه النصره» در جنوب ادلب از پای درآمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای خبر داد که ۱۵۰ نفر از عناصر تروریستی «جبهه النصره» در جنوب ادلب از پای درآمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این بیانیه آمده است که سه تانک تروریست‌ها و ۲۴ خودروی آنها منهدم شدند.
,
 
,
ریف شمالی حماه نیز از دوشنبه هفته جاری شاهد درگیری سنگین عناصر مسلح و نیروهای ارتش سوریه است که طی دو روز گذشته،۳۰ تروریست کشته و ۱۲ خودروی آنها منهدم شدند.
,
 
,
خبرگزاری اسپوتنیک در این رابطه به نقل از یک منبع نظامی سوریه گزارش داد که «عناصر تروریستی وابسته به دو گروهک "جیش العزه" و"حراس الدین" صبح دوشنبه حمله شدیدی را علیه پایگاه‌های ارتش سوریه در محور الحمامیات در ریف شمالی حماه انجام داده بودند».
,
 
,
منبع مذکور که نخواست نامش فاش شود،گفته که «نیروهای ارتش سوریه نیز به این حمله تروریست‌ها واکنش سختی به مدت شش ساعت نشان دادند؛ به طوری که بیش از ۳۰ نفر از عناصر تروریستی کشته و ۱۲ خودروی آنها نیز منهدم شد».
,
 
,
در جریان مذاکرات صلح سوریه در شهریور سال گذشته در آستانه پایتخت قزاقستان، توافق شد که تحت نظارت کشورهای ایران، روسیه و ترکیه، چهار منطقه در سوریه، مشمول توافق کاهش تنش قرار بگیرد که شامل جنوب سوریه، ریف دمشق، ریف حمص و حماه و بخشی از حلب، و استان ادلب است. طبق این توافق ترکیه ۱۲ پست دیده‌بانی و ایران و روسیه مجموعا هشت پست دیده بانی در ادلب ایجاد کردند. ترکیه تعداد نقاط دیده‌بانی خود را به ۲۰ مرکز افزایش داده است.
,
 
,
این توافق تا کنون بارها از سوی گروههای تروریستی نقض شده به خصوص از سوی جبهة النصره که تحت اجبار ترکیه تن به آن داده بود. ادلب آخرین منطقه تحت اشغال تروریست‌ها در سوریه محسوب می‌شود.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه