اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

سخناند رهبری در خصوص عدم مذاکره با آمریکا طرف مقابل را نگران کرد

سخناند رهبری در خصوص عدم مذاکره با آمریکا طرف مقابل را نگران کرد
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه راهپیمایی روز قدس را متعلق به همه اقشار و افکار دانست و گفت: سخنان رهبر انقلاب در مورد اینکه "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" آرامشی در درون کشور ایجاد کرد و نگرانی را برای طرف مقابل پدید آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با اشاره به اهمیت روز قدس امسال گفت: ملت ایران امروز در یک صحنه تاریخی قرار گرفته و دشمن پس از خروج از برجام با تمام وجود و بدون پوشش به میدان آمده و ناوها و و یگان های خود را به منطقه خلیج فارس گسیل داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: سخنان رهبر انقلاب در مورد اینکه "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" آرامشی در درون ایجاد کرد و نگرانی را برای طرف مقابل پدید آورد تا جایی که مجبور شدند، تعابیری مشابه مواضع ما اتخاذ کنند.

,

معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمانشاه ادامه داد: در سالی که با عنوان رونق تولید نامگذاری شده، جنب و جوش عظیمی برای تقویت خودکفایی در حوزه های صنعت و کشاورزی و دیگر حوزه های کشور در حال شکل گیری است.

,

الهی تبار تصریح کرد: به عنوان نمونه در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر گندم خریداری شده و این نشان دهنده شکل گیری اتفاق های مثبت در تقویت بنیه های اقتصادی و خودکفایی است.

,

معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: روز قدس تنها روز اعلام برائت از دشمنان اسلام و محکوم کردن رژیم صهیونیستی نیست، بلکه می خواهیم انسجام و وحدت ملی مان را به همه دنیا نشان دهیم.

,

وی با بیان اینکه اهپیمایی روز قدس متعلق به جناح سیاسی خاص نبوده بلکه متعلق به همه اقشار و همه افکار است، تاکید کرد: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی امید را در درون کشور و ناامیدی را برای دشمنان در پی خواهد داشت.

,

الهی تبار یادآور شد: تجربه تاریخی نشان می دهد آنچنان که کشور از تحریم ها و تهدیدهای ۴۰ سال گذشته عبور کرد و در جنگ نظامی به رغم تقدیم شهدا و خسارات سرافرازانه بیرون آمد در جنگ اقتصادی و روانی دشمن نیز پیروز خواهیم شد؛ اگر چه زحماتی برای ما دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس به مانند راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته که مردم به طور کم سابقه ای حضور پیدا کردند، در معادلات بین المللی اثرگذار خواهد بود و طرف مقابل دریافت خواهد کرد که با یک دولت و حکومت مردمی سروکار دارد.

,

این مسئول با بیان اینکه لازم است تمامی امکانات و فضاها برای حضور مردم در این راهپیمایی فراهم شود، گفت: امام راحل دین بزرگی به گردن ما دارد و برای این کشور عزت و افتخار آفرید.

,

وی با بیان اینکه چه زمانی تصور قدم زدن با افتخار در مسیر نجف به کربلا و به حاشیه رفتن رژیم صهیونیستی در درون مرزهای خود را می کردیم؟ تاکید کرد: این عزت را امام (ره) به ما عطا کرد و وظیفه همگانی است که هر چه باشکوه تر سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را نیز برگزار و با اعتقاد کار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه