اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه مطرح کرد:

ترویج کتابخوانی در زندان کرمانشاه با هدف کاهش جرایم/ شرکت ۵۰۰ زندانی در مسابقات کتابخوانی

ترویج کتابخوانی در زندان کرمانشاه با هدف کاهش جرایم/ شرکت ۵۰۰ زندانی در مسابقات کتابخوانی
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از ترویج کتابخوانی در زندانهای کرمانشاه با هدف کاهش جرایم و بازدارندگی از وقوع جرم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، معصومه حسنی خوانسار امروز چهارشنبه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دادسرا و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان که در دادسرای عمومی برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین‌بار در کشور چنین تفاهم‌نامه‌ای بین کتابخانه‌های عمومی و دادسرا منعقد می‌شود که تفاهم‌نامه‌ای بین یک دستگاه فرهنگی و یک دستگاه قضائی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: هدف از این تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی در راستای پیشگیری از افزایش وقوع جرم در جامعه است.

,

وی خاطرنشان کرد: این کار بدون شک در بازدارندگی وقوع جرم می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

,

خوانسار اظهار کرد: در کتابخانه‌ها ما سعی می‌کنیم کودکان را با آموزش قصه‌گویی و نمایش‌های عروسکی آشنا کنیم و همچنین یک‌سری کارهای فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی را برای بزرگسالان جهت انس با کتاب برگزار می‌کنیم.

,

مخالف بازاریابی بانوان در حوزه بازاریابی کتاب هستیم

, مخالف بازاریابی بانوان در حوزه بازاریابی کتاب هستیم,

وی ادامه داد: همچنین در ۸ زندان استان کتابخانه مشارکت ایجاد کردیم که هر ماه به صورت مستمر کتاب نشریات نرم‌افزار و … را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این یک سری فعالیت فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی در این زندان‌ها اجرا می‌کنیم و سال گذشته ۵۰۰ نفر شرکت کننده در این خصوص داشتیم.

,

خوانسار بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فعالیت‌هایی که در کتابخانه ها انجام می‌شود، در سطح زندان‌ها هم اجرا شود.

,

وی در خصوص بازاریابی جهت فروش کتاب توسط برخی بانوان در سطح شهر، گفت: با این روند کاملاً مخالف هستم و اگر قرار است اشتغال ایجاد شود نباید به جامعه آسیب برسانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه