اخبار داغ

فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور:

لرستان در حاج‌عمران 300 شهید تقدیم انقلاب کرد/ دفاع مقدس جلوه‌ای از عاشورا است

لرستان در حاج‌عمران 300 شهید تقدیم انقلاب کرد/ دفاع مقدس جلوه‌ای از عاشورا است
فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور با اشاره به تقدیم 300 شهید لرستانی در عملیات حاج عمران گفت: در این عملیات 300 رزمنده لرستانی به شهادت رسیدند که از این تعداد 88 نفر شهید بروجردی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک سردار یعقوب سلیمانی شامگاه چهارشنبه در مراسم گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند و امروز نیز در جنگ نرم حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به عملیات حاج عمران افزود: دلاورمردان استان لرستان در این عملیات نقش محوری و اساسی داشتند و یک عملیات بسیار حساس بود و گردان ثاراله در این عملیات نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

,

 

,

به گفته وی مبنای پیروزی رزمندگان اسلام اخلاص، فداکاری، ایثار و  همدلی بود و با توجه به این که در دوران دفاع مقدس امکانات زیادی وجود نداشت اما رزمندگان به پیروزی رسیدند و دشمن را شکست دادند.

,

 

,

سردار سلیمانی تصریح کرد: نام عملیات حاج عمران بیانگر حماسه و ایثارگری رزمندگان لرستانی است و مقاومت دلاورمردان لرستانی در این عملیات مانند دژ محکمی جلوی دشمن ایستادند.

,

 

,

به گفته وی اگر ایستادگی و حماسه رزمندگان لرستانی و بروجردی در عملیات حاج عمران نبود قطعا شهرهایی مانند پیرانشهر سقوط می کردند ودر این عملیات سه هزار نفر از نیروی دشمن به درک واصل شدند.

,

 

,

وی با اشاره به تقدیم 300 شهید لرستانی در عملیات حاج عمران گفت: در این عملیات 300 رزمنده لرستانی به شهادت رسیدند که از این تعداد 88 نفر شهید بروجردی بودند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه راهیان نور با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: خرمشهر پس از 35 روز ایستادگی به اشتغال دشمن درآمد اما 19 ماه پس از آن از اسارت دشمن خارج شد و رزمندگان در سوم خرداد نگاه دنیا را ایران و ملت ایران تغییر دادند به طوری که فتح خرمشهر فتح ارزشهای اسلامی بود.

,

 

,

به گفته وی دفاع مقدس یکی از قله های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این دوران یک شخصیت جدید برای ایران به وجود آورد.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر مدیریت کشور و جامعه را مبتنی بر فرهنگ و ارزشهای دوران دفاع مقدس تطبیق دهیم همیشه پیروز میدان هستیم و دفاع مقدس تجلی گاه حقانیت نظام و جلوه ای از عاشورا است.

,

 

,

سردار سلیمانی تصریح کرد: دفاع مقدس برای جهانیان یک معیار قضاوت ساخت و یکی از مهمترین درس هایی که شهدا به ما دادند این بود که با حفظ وحدت و همدلی همیشه پیروز و سربلند خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه