اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

نارضایتی‌های کف جامعه بیانگر عدم موفقیت دولت در حوزه‌های مختلف است/ ارزیابی خوبی از عملکرد دو ساله دولت دوازدهم ندارم

نارضایتی‌های کف جامعه بیانگر عدم موفقیت دولت در حوزه‌های مختلف است/ ارزیابی خوبی از عملکرد دو ساله دولت دوازدهم ندارم
کمالی پور گفت: سال های خوبی برای عملکرد دولت ارزیابی نمی کنم و اقدامات انجام شده طی دو سال از دولت دوازدهم اغناء عمومی برای مردم ایجاد نکرده است؛ بنابراین نارضایتی کف خیابان بیانگر این است که دولت در حوزه های مختلف یاد شده موفق عمل نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه دولت مدتی است سخنگو ندارد، گفت: در حالی که تصمیمات دولت باید توسط سخنگو و به صورت رسمی اعلام شود؛ تصمیمات از زبان وزرای مختلف نسبت به حوزه های تخصص شان بیان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: خلاء نبود سخنگو در دولت احساس می شود و علی رغم اینکه قول داده شده که هر چه سریعتر سخنگو معرفی می شود متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته و انسجامی در خدمات دولت وجود ندارد.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته از دولت دوازدهم، دولت با چالش های اساسی و جدی رو به رو بوده است و به طور نسبی نتوانسته کاری را برای رفع این چالش ها انجام دهد؛ گر چه اقدامات و تلاش هایی را انجام داده است؛ اما این تلاش ها خود را در زندگی مردم و کف جامعه نشان نداده است.

,

کمالی پور تصریح کرد: امروز اشتغال و بیکاری از چالش های اساسی کشور است که متأسفانه برای رفع این چالش دولت نتوانسته عمل کند؛ اقتصاد و معیشت مردم معضل دیگری است که این مسئله هم وضعیتی بهتر از اشتغال ندارد.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: نوسانات بازار ارز، مسکن، خودرو، محصولات کشاورزی و مایحتاج مردم از جمله گرفتاری های دیگر است که دولت در این عرصه ها نیز نتوانسته کار اساسی انجام دهد.

,

وی ضمن بیان اینکه در حوزه سیاسی شاهد بودیم که برجام به پوسته ای بی ارزش تبدیل شد، اظهار کرد: دولت آمریکا و اروپایی ها به مفاد برجام پایبند نبودند و در این عرصه شاهد تقابل جدی بین ایران و آمریکا شکل گرفت و رایزنی برای کنار امدن با کشورهای اروپایی هم انجام نشد.

,

کمالی پور ادامه داد: از سوی دیگر کشورهایی را که در شرایط سخت و تحریم به ما کمک کرده بودند ما آنها را از نظر دور دیدیم و انها هم نسبت به ما گله مند شدند؛ به نظر می رسد که هم اکنون به این فکر است که دیپلماسی ما باید به سمت کشورهایی که در تحریم و جنگ به ما کمک کرده اند برود و دست از کشورهای اروپایی و غربی بکشند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع سال های خوبی برای عملکرد دولت ارزیابی نمی کنم و اقدامات انجام شده طی دو سال از دولت دوازدهم اغناء عمومی برای مردم ایجاد نکرده است؛ بنابراین نارضایتی کف خیابان بیانگر این است که دولت در حوزه های مختلف یاد شده موفق عمل نکرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه