اخبار داغ

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان:

سرانه مطالعه در استان کرمان زیر 15 دقیقه در روز است/ 133 هزار عضو فعال در کتابخانه‌های استان وجود دارد

سرانه مطالعه در استان کرمان زیر 15 دقیقه در روز است/ 133 هزار عضو فعال در کتابخانه‌های استان وجود دارد
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان آمار سرانه مطالعه در استان کرمان زیر 15 دقیقه در روز بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی شمس‌الدینی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به این که در استان کرمان 132 باب کتابخانه عمومی وجود دارد؛ اظهار داشت: حدود 70 درصد اعضای کتابخانه های استان را جوانان تشکیل می دهند که در کتابخانه ها حضوری فعال دارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : در استان کرمان حدود یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب وجود دارد که حدود 900 هزار جلد کتوب به امانت داده شده است .

,

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به این که نزدیک به 133 هزار نفر اعضای فعال در کتابخانه های استان وجود دارد، افزود : بیشترین کتابخانه های استان در شهرستان کرمان و شهرستان هایی همچون کوهبنان، قلعه گنج، رابر، فاریاب و فهرج دارای یک باب کتابخانه هستند.

,

شمس الدینی در رابطه با میزان سرانه مطالعه در استان کرمان خاطر نشان کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان آمار سرانه مطالعه در استان کرمان زیر 15 دقیقه در روز بوده است .

,

وی توضیح داد: استاندار کرمان در جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی استان دستور داده اند تا پژوهش در خصوص مطالعه در استان انجام شود و امیدواریم تا جلسه بعدی یک گزارش از روند پژوهش در استان ارائه شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه