اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت شازند:

فتح خرمشهر آیینه گویایی از جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است

فتح خرمشهر آیینه گویایی از جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است
فرمانده ناحیه مقاومت شازند گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت شازند در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی امامت جمعه، رییس دانشگاه آزاد آستانه و دانشجویان بسیجی از برگزاری مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد این شهر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

مهجوری در خصوص اهمیت گام نهادن در مسیر شهدا گفت: گام نهادن در مسیر شهدا سعادت دنیوی و اخروی را برای انسان به همراه دارد چرا که بالاترین درجه کمال رسیدن به قرب الهی است.

,

وی افزود: شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت شازند اظهار کرد: ثبات و امنیت کنونی نظام الهی و اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه دلاورمردی های رزمندگان اسلام حاصل شده است.

,

وی تصریح کرد: عزت، افتخار و غیرت در بین خانواده های شهدا همچون شهدا موج می زند چرا که خداوند به آنها عزت و آبرو داده است.

,

مهجوری از برگزاری مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد شهر آستانه خبر داد و بیان کرد: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

,

وی ادامه داد: سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت شازند خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولین دانشگاه و حوزه بسیج دانشجویی بتوانیم حماسه آزادسازی خرمشهر را به بهترین شکل ممکن برای نسل جوان بازگو کنیم تا بدانند که اقتدار امروز این میهن اسلامی ثمره خون شهداست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه