اخبار داغ

یادداشت/

سردرگمی مردم از عملکرد جایگاه سوخت مرکز شهر اهرم

سردرگمی مردم از عملکرد جایگاه سوخت مرکز شهر اهرم
جایگاه سوخت دهداری در مرکز شهر اهرم با قدمتی چندین ساله این ایام حال و روز خوشی ندارد و اکثر اوقات یا بسته است یا اینکه سوخت نداشته و موجب سردرگمی و گلایه شدید همشهریان اهرمی و بعضا اهالی روستاهای تابعه این شهر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، جایگاه سوخت دهداری در مرکز شهر اهرم با قدمتی چندین ساله این ایام حال و روز خوشی ندارد و اکثر اوقات یا بسته است یا اینکه سوخت نداشته و موجب سردرگمی و گلایه شدید همشهریان اهرمی و بعضا اهالی روستاهای تابعه این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شهر اهرم دارای دو جایگاه سوخت یکی بنام دهداری و دیگری به نام ماحوزی است که کار کرد این دو جایگاه با هم بطور کامل متفاوت بوده و یکی کمتر بنزین دارد و زود می بندد و آن جایگاه دیگر همیشه بنزین دارد و 24 ساعت باز است.

,

جایگاه سوخت دهداری اولین جایگاه سوخت در اهرم است که بیشتر مواقع دو الی سه روز حتی بیشتر بنزین نداشته و به دنبال این بی مدیریتی با اعتراض و گلایه شدید مردم همراه بوده است.

,

البته با اعتراض های صورت گرفته و تلاش مدیریت این جایگاه تا حدودی مشکل بی بنزینی آن کمتر شد ولی آنچه امروز آزار دهنده است مشکل بعدی این جایگاست که زود می بندد و باعث شده تا مردم اهرم برای تهیه سوخت به جایگاه ماحوزی که به نوعی در خارج از شهر و بهتر بگوییم در خروجی شهر به سمت برازجان قرار دارد طی مسافت کنند و مشکلی بزرگ برای شهروندان اهرمی به وجود آید در حالی که اگر جایگاه دهداری سوخت داشته باشد نیاز به طی کردن این مسافت نخواهد بود.

,

البته که عملکرد مدیریت جایگاه ماحوزی جای تشکر دارد و به هر حال همین که این جایگاه در شهر وجود دارد و مردم در تامین بنزین و سوخت خود دچار مشکل نمی شوند جای شکرش باقی است و از مدیریت این جایگاه تقدیر و تشکر باید کرد.

,

گفتنی است یکی از کارکنان جایگاه دهداری دلیل بسته بودن این جایگاه سوخت را نبود امنیت عنوان داشته است که صد البته جای سوال دارد در شهری که ظریب امنیت آن در سطح استان زبانزد است و تا حالا هیچ گونه اتفاقی رخ نداده است چطور می تواند دلیل قانع کننده ای برای مدیران این جایگاه سوخت برای عدم خدمات رسانی به شهروندان اهرمی باشد.

,

البته باید عنوان کرد که اگر امنیت جایگاه سوخت دهداری مهم است پس چرا جایگاه سوخت ماحوزی 24 ساعت باز است، جایگاهی که بیرون شهر استقرار دارد و اگر نا امنی هم باشد برای آن جایگاه بیشتر می توان متصور شد.

,

به طور حتم ما آماده انتقال پاسخ مدیران جایگاه سوخت دهداری به شهروندان اهرمی خواهیم بود ولی از مسئولین شهرستان انتظار می رود فکری به حال جایگاه دهداری کنند و به هر نحو مشکل شهروندان اهرمی را با مدیریت و اتخاذ تصمیم مناسب مرتفع سازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه