اخبار داغ

آمادگی پلیس راهور برای تامین امنیت ترافیکی در مناسبتهای رمضان

آمادگی پلیس راهور برای تامین امنیت ترافیکی در مناسبتهای رمضان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان تهران از آمادگی کامل پلیس برای تامین امینت ترافیکی در ایام و مناسبتهای ماه مبارک رمضان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ سرهنگ"یحیی دلیری" ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز در ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان ، گفت: امید است با تلاش شبانه روزی پلیس و التزام رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز توجه شهروندان علی الخصوص عابران و راکبان موتور سیکلت ها ، از وقوع تصادفات پیشگیری کرده و تلفات و خسارات ناشی از آن را در این ماه مبارک به حداقل ممکن برسانیم.
وی افزود: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از تمام توان موجود برای برقراری نظم وامنیت توأم با آرامش برای اجرای هرچه بهتر مراسمات اقدام خواهدکرد.
سرهنگ دلیری، تصریح کرد: به منظور تکریم روزه داران عزیزو سهولت شرکت در نماز جماعت مساجد نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از نماز از اعمال قانون وسائط نقلیه در اطراف مساجد انجام نخواهد شد .
وی با توصیه به مردم شریف استان در پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطرنشان کرد:مردم و مسافران گرامی لازم است ضمن رعایت شئونات اسلامی ، برای صرف غذا فقط از مکانهای پوشیده و از قبل تعیین شده استفاده کنند و از خوردن غذا و آشامیدن حین رانندگی و در انظار عمومی جداً خودداری کنند .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آمادگی صد در صدی پلیس راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت مردم و روزه داران در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر پیش بینی شده نسبت به روان سازی معابر به ویژه در ساعات قبل از افطار و شب های قدر ، روز جهانی قدس و عید سعید فطر اقدام خواهد شد .
وی از برخورد قاطع پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات رانندگی از جمله، روزه خواری راننده و سرنشینان خودروها در حین رانندگی، حمل سگ ، ایجاد آلودگی های صوتی و استعمال دخانیات خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حضور مسافران در شهرستان های کوهستانی و خوش آب و هوای استان در ایام ماه مبارک رمضان به منظور روان سازی ترافیک، پوشش ترافیکی لازم در شهرستان های مذکور با حضور عوامل گشتی عملیاتی خواهد شد .
این مقام مسئول با اشاره به ایجاد محدودیت های شد آمدی برای اجرای راهپیمایی باشکوه روز قدس ، نماز عید سعید فطر و دیگر مراسمات،گفت: به منظور اتخاذ تمهیدات ترافیکی در محل های برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان با هماهنگی های به عمل آمده، به منظور جلوگیری از انسداد معابر و روانسازی ترافیک ، طرح شد آمدی تنظیم و نسبت به کنترل ترافیک در این مکان ها اقدام خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در خاتمه بر همکاری های همه جانبه مردم و سایر نهادهای اثر گذار در امنیت و نظم ترافیکی و انتظامی استان با پلیس تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه