اخبار داغ

شهردار پاکدشت:

جمع آوری نخاله های ساختمانی از سوی شهرداری پاکدشت

جمع آوری نخاله های ساختمانی از سوی شهرداری پاکدشت
شهردار پاکدشت گفت: مناطق سه گانه و سازمان مدیریت پسماند شهرداری، مجری این طرح هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ داریوش پازوکی شهردار پاکدشت ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر جمع آوری نخاله های ساختمانی در زمین های بایر بافت شهری در تمامی نقاط شهر به نحو احسن در حال اجرا است.
وی در توضیحات تکمیلی تر افزود: مصالح و ضایعات ساختمانی، نمونه بارز سدمعبر و آلودگی زیست محیطی در پایتخت گل و گیاه است و در این طرح که در حال انجام است، ضایعات و نخاله های ساختمانی، جمع آوری و به مکانی در خارج از شهر منتقل می شود.
وی افزود: ایجاد سدمعبر و آلودگی با ریخته شدن مصالح ساختمانی در اماکن شهری، مهمترین عامل اجرای طرح ضربتی جمع آوری نخاله های ساختمانی بوده است؛ همچنین یکی از مشکلات شهر پاکدشت، عدم همکاری شهروندان برای انتقال نخاله های ساختمانی به مکان های از پیش تعیین شده است، که در طرح یاد شده شهرداری پاکدشت، نخاله های ساختمانی سطح شهر، حاشیه خیابان ها، معابر و مکان های غیرمجاز را جمع آوری می کند.
مهندس پازوکی اظهار کرد: نخاله های ساختمانی، یکی از عوامل برهم زدن زیبایی شهر است و به رغم تلاش های شهرداری در این زمینه، به دلیل نبود همکاری قابل قبول از سوی مردم، این معضل همچنان باقی است که امید می رود با راه اندازی کارگروه ساماندهی نخاله های شهری، بخش عمده ای از مشکلات موجود، برطرف شود.
شهردار پاکدشت در ادامه خاطر نشان کرد: شهروندان برای ساماندهی و جمع آوری نخاله های ساختمانی خود با مناطق سه گانه و سازمان مدیریت پسماند شهرداری پاکدشت، هماهنگی و همکاری کنند تا شهری زیبا داشته باشیم.
وی در خاتمه افزود: هر شهروند، یک شهردار است. با مراقبت از شهرمان می توانیم به زیبایی آن بیافزایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه