اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

عملیات بیت‌المقدس تاریخ نهضت کربلا در فتح خرمشهر بود

عملیات بیت‌المقدس تاریخ نهضت کربلا در فتح خرمشهر بود
فرمانده سپاه امام صادق(ع) گقت: عملیات بیت المقدس همه هندسه دنیا را در هم ریخت، حضور قدرتمندانه اقشار مختلف مردم خوب و باوفا در قالب بسیج فرهنگ عاشورایی ایجاد کرد واین حرکت، صحرای کربلا وحماسه های تاریخ نهضت کربلا در فتح خرمشهربه تجلی گاه جهانیان به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر به مناسبت سوم خرداد و و ازاد سازی خرمشهر در بین رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس گفت:  کسانی که خود در عملیات بیت المقدس شرکت کرده اند و خانواده‌های گرانقدر شما با صبر و استقامت فضای گرم خانواده را با یک آرامش مهیا کردند الان با افتخار، عزت و اقتدار در جامعه زندگی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: دوران دفاع مقدس، فرهنگی در ایران تولد یافت که این فرهنگ بر پایه ایثار، فداکاری،از خودگذشتگی، شهادت طلبی، ولایتمداری ،اعتماد به نفس، عقیده و پایداری به محور ایمان و مبنای فکری مکتب اسلام این فرهنگ استوار بوده و است.

,

وی اظهار  داشت: فتح خرمشهر و سوم خرداد شکلی از برجسته ترین قله دوران دفاع مقدس است.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: این فرهنگ چهل سال انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و ضامن شکوه ملت ایران برقله های رفیع بشری است وتلاش همه جانبه شهدا ، جانبازان و صبر و استقامت آزادگانی همچون شما انقلاب اسلامی را تبدیل به دژ شکست ناپذیر کرده است.

,

وی ادامه داد: این فرهنگ در اعصار مختلف قابل استفاده است و در شرایط فعلی که انقلاب اسلامی مورد هجوم بی رحمانه دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی قرار گرفته این فرهنگ و استفاده آن برای پیشبرد انقلاب و برای خنثی کردن توطئه ها بسیار کاربرد دارد .

,

سردار رزمجو با بیان اینکه نقش برجسته عملیات بیت المقدس در معاملات سیاسی و نظامی دنیا اثرگذار است عنوان کرد: عملیات بیت المقدس همه هندسه دنیا را در هم ریخت، حضور قدرتمندانه اقشار مختلف مردم خوب و باوفا در قالب بسیج فرهنگ عاشورایی ایجاد کرد واین حرکت، صحرای کربلا وحماسه های تاریخ نهضت کربلا در فتح خرمشهربه تجلی گاه جهانیان به نمایش گذاشت.

,

در حاشیه این مراسم از جمله برنامه های که اجرا شد خاطره گویی دو رزمنده عملیات بیت المقدس اقای بهروزی و بختیاری ،گروه سرود ندای انقلاب و در پایان نیزاز خانواده شهدا و رزمندگان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه