اخبار داغ

سرمربی دریانوردان بوشهر:

قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول غنیمت است

قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول غنیمت است
عباس طبیب نژاد پس از برد ۷ بر ۶ تیمش برابر شهرداری سمنان گفت: پیروز نشدن برابر حریف در وقت قانونی باعث شد تا دریانوردان ۲ امتیاز حساس را در این بازی از دست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عباس طبیب نژاد سرمربی دریانوردان بوشهر پس از برد ۷ بر ۶ تیمش برابر شهرداری سمنان در جمع خبرنگاران افزود: پیروز نشدن برابر حریف در وقت قانونی باعث شد تا دریانوردان ۲ امتیاز حساس را در این بازی از دست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی بیان کرد: تیم شهرداری سمنان از بازیکنان و کادر فنی با تجربه ای برخوردار است و از همان ابتدا پیش بینی دیدار دشواری برابر آنها داشتیم.

,

طبیب نژاد افزود: بازیکنان دریانوردان در کرنرها خوب کار نکردند و این باعث شد تا نتوانند به تعداد گل های مدنظر خود در این بازی دست پیدا کنند

,

وی افزود: با کسب شش پیروزی در لیگ برتر تیم ها با تمام توان و شناخت کافی برابر دریانوردان صف آرایی می کنند و این نوع نگاه آنها باعث شده در تمام بازی ها شرایط دشواری تجربه کنیم.

,

وی یادآور شد: همه مدعیان پیروزی های دریانوردان را ناشی از اشتباه های داوری می دانند و این روند روی نحوه قضاوت داوران در بازی های ما نیز تاثیر گذاشته است.

,

طبیب نژاد گفت: تیم دریانوردان از شرایط مالی ضعیف و امکانات نامطلوبی برخودار است و با چنین وضعیتی قرار گرفتن در این رده جدول غنیمت است.

,

دریانوردان با این برد ۱۵ امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی ماند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه