اخبار داغ

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد:

نماینده پلدختر به‌جای حمایت از افراد بی‌کفایت پیگیر مطالبات سیل‌زدگان باشد

نماینده پلدختر به‌جای حمایت از افراد بی‌کفایت پیگیر مطالبات سیل‌زدگان باشد
سؤال جنبش‌های دانشجویی از نماینده پلدختر اینجاست که آیا بهتر نیست به‌جای حمایت از افراد بی‌کفایت پیگیر مطالبات به‌حق مردم سیل‌زده باشد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، شروع سال ۹۸ وهم زمانی با شروع گام دوم انقلاب اسلامی متأسفانه با حادثه‌ای تلخ برای مردم ایران و علی‌الخصوص مردم سیل‌زده‌ی مناطقی از ایران اسلامی همراه شد پاسداران و بسیجیان و نیروهای جهادی که همیشه در همه‌ی صحنه‌های جهادی، علمی، نظامی، فرهنگی و همچنین در تمامی خلأها و بن‌بست‌ها بدون توجه به درجه و منصب یاور و چشم امید مردم بوده‌اند با وقوع سیل در کمترین زمان ممکن به یاری مردم سیل‌زده شتافتند و این در حالی است که برخی مسئولین در این میدان بدون توجه و دخالت در دغدغه‌های مردم به دنبال پست و منصب و جایگاه خود بودند هرچند که این دنیاطلبی از قِبَلِ نگهداری و حفظ مسئولی بی‌کفایت و به خطر انداختن جان و مال و تضییع حقوق اولیه، قانونی و مشروع ۳۰ هزار نفر مردم ساکن در پلدختر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

متأسفانه در شرایطی که سیل ویرانگر در حال تخریب شهر پلدختر بود فرماندار این شهر که موردحمایت نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز است نه‌تنها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کند و زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کند بلکه باعث می‌شود که فرمانده محبوب و دلسوز و مردمی سپاه استان لرستان که شبانه‌روزی در پی حل مسائل و مشکلات مردم سیل‌زده است متهم به دخالت در امور سیل‌زدگان می‌شود.

,

سؤال جنبش‌های دانشجویی از آقای کاظمی نماینده پلدختر اینجاست که آیا بهتر نیست به‌جای حمایت از افراد بی‌کفایت پیگیر مطالبات به‌حق مردم سیل‌زده باشد؟؟

,

آقای کاظمی ما با صدای رسا میگوییم نه‌ فقط کشکولی بلکه تمام مجموعه سپاه و بسیج علاوه بر اینکه سماجت در انجام وظایف خوددارند بلکه سماجت و پیگیری مجدانه نسبت به کوتاهی برخی مسئولین بی‌دغدغه دارند.

,

به حضور شمایی که سردار کشکولی را به جهت اینکه صدای رسای منتقدین و مطالبه کنندگان دانشجو بودند مورد هجمه قرار می‌دهید و با فرافکنی ایشان را که از یاران و صدیقان و جانبازان همیشه درصحنه‌ی انقلاب بودند توطئه‌گر، خادم دشمن، لجام‌گسیخته و ... خطاب می‌کنید باید عرض کنیم که حمایت شما از مسئولی ناکارآمد و ایجاد هجمه رسانه‌ای _سیاسی در برابر خواسته و مطالبه‌ی به‌حق دانشجو و جنبش‌های دانشجویی خدمت مستقیم به دشمن است. و این خود ظلم در حق خانواده‌های مظلوم سیل‌زده در پلدختر است و همانا خداوند مورد نفرین قرار داده است ظالمان به‌حق مردم را (و لعنت الله علی القوم الظالمین)

,

در پایان بعد از تمامی هجمه‌ها و توهین‌ها و تهمت‌هایتان اگر خاطر مبارک مکدر نمی‌شود بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد از شما برای دومین بار دعوت می‌نماید تا به‌دور از جنجال رسانه‌ای و سیاسی و در میدانی علمی و جوانمردانه به‌جای ادامه‌ی روند فعلی پاسخگوی مطالبات و پرسش‌های دانشجویان باشید.

,

بسیج و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد و روحیه‌ انقلابی دانشجویان به شما توصیه می‌کند ضمن رعایت تقوا و اصول اخلاقی به‌جای تهدید به شکایت در مراجع قضایی علیه سردار کشکولی به پیگیری عزل مدیران ناکارآمد در استان بپردازید.

,

برای شما تقوای الهی و مسیری به‌دوراز دنیاطلبی و سیاسی بازی آرزومندیم.

,

و من الله التوفیق

,

بسیج و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه