اخبار داغ

نماینده مردم سنندج خبرداد:

سامانه جامع اطلاعات مسکن راه‌اندازی می‌شود

سامانه جامع اطلاعات مسکن راه‌اندازی می‌شود
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افزایش قیمت مسکن در چند روز گذشته، گفت: یکسری از دلالان و سفته‌بازها در چند ماه اخیر با به راه انداختن موج در فضای مجازی اخلال جدی در بازار مسکن ایجاد کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دلالان تورم قیمتی در بازار مسکن ایجاد کرده‌اند، ادامه داد: برای مهار این وضعیت کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی در حوزه مسکن، رایزنی‌های را با وزارت راه‌ و شهرسازی انجام داد و مقرر شد تا سامانه‌ای برای ثبت خریدو فروش املاک از سوی این وزارتخانه طراحی شود.

,

نماینده مردم سنندج در مجلس با اعلام اینکه با راه‌اندازی این سامانه بازار مسکن در ید قدرت دولت قرار می‌گیرد و نرخ‌ها بر اساس دلال‌بازی تعیین نمی‌شود، اضافه کرد: قرار است قیمت و کیفیت ساختمان‌ها در این سامانه اعلام شود و الگوی برای خریدو فروش مسکن طراحی شود.

,

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی مطالعات اولیه برای راه‌اندازی این سامانه جامع را انجام داده است، اظهار داشت: امیدورایم هرچه سریعتر این سامانه راه‌اندازی شود تا شاهد کوتاه شدن دست  دلالان و سفته‌بازان از بازار مسکن باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه