اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

مسئولین ظرفیت و روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرند

مسئولین ظرفیت و روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: مسئولین ظرفیت و روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرند و باید احترام به پیشکسوتان دفاع مقدس حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاوت بروجرد شامگاه چهارشنبه در همایش پیسکسوتان دفاع مقدس که در کانون بسیج برگزار شد با اشاره به بیانیه یکی از نمایندگان استان لرستان اظهارداشت: شما رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید موضوعات را رصد کرده و مطالبه گری در دفاع از حقوق مردم داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی اضافه کرد: رزمنده ای که در دوران دفاع مقدس در میدان نبرد با دشمن حاضر شده و ایستاده، حالا در راستای وضعیت سیل و عملکردهای برخی از مسئولین، انتقادی کرده که متاسفانه این نماینده استان به جای این که روی چشم گذاشته و پذیرای این انتقاد باشد، بیانیه صادر کرده است.

,

به گفته وی قصدی برای تخریب نداشته و نداریم  و باید احترام به پیشکسوتان دفاع مقدس حفظ شود.

,

سوری تصریح کرد: کسی دلسوزتر از رزمندگان و پیشکسوتان نیست، مگر ما چند شخضیت مخلص و انقلابی مانند سردار سلیمانی ها، سردار نوری ها، سردار سردار کشکولی ها و سردار شاهرخی ها داریم، لذا باید احترام این عزیزان حفظ شود. 

,

وی بیان کرد: ما پاسدار انقلاب اسلامی ایران هستیم و با نگاه پاسداری از انقلاب،  مسائل را تجزیه و تحلیل می نماییم.

,

به گفته وی انتظار داریم از نماینده مجلس گرفته تا دیگر مسئولین دولتی، روحیه انتقاد پذیری داشته باشند و اگر پیشکسوتان دلسوز و انقلابی انتقادی دارد، از روی دلسوزی و برای پیشرفت است نه از باب تخریب و باید همه مسئولین خدمتگزار واقعی مردم باشند. 

,

به گفته وی مسئولین آستانه تحمل خود را بالا ببرند و انتقاد را به جای تخریب نبینند و باید انتقاد پذیر باشیم.

,

سرهنگ سوری با اشاره به حضور نیروهای جهادی در سیل اخیر تصریح کرد: در سیل اخیر گروه های جهادی در کنار مردم بودند و برای کاهش آلام و رنج های سیل زدگان شبانه روز تلاش کردند و باید حرمت آنها حفظ شود. 

,

در ادامه حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایمان بسیار قوی داشتند و علیرغم کمبود امکانات در برابر دشمن ایستادند و پیروز شدند. 

,

وی اضافه کرد: عشق به خدا سبب شده بود تا رزمندگان راهی جبهه ها شوند و مسلمانان زیادی از جای جای این کشور و حتی کشورهای دیگر جان خود را تقدیم کردند تا حرم اهل بیت ع حفظ شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه