اخبار داغ

همرزم شهید شهبازی:

شهید شهبازی یک معلم اخلاق برای همگان بود

شهید شهبازی یک معلم اخلاق برای همگان بود
همرزم شهید شهبازی با اشاره به تسلط شهید بر نهج البلاغه و قرآن گفت: شهید علاوه بر تخصصی که در فرماندهی داشت درمباحث عقیدتی، نهج البلاغه و قرآن هم استاد ما بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باقر سیلواری، همرزم شهید شهبازی در گفتگو با خبرنگارنافع،به نحوه آشنایی خهود با شهید شهبازی پرداخت و گفت: اولین بار که شهید شهبازی را دیدم در سپاه همدان بود که به بنده گفتند شما با تخصص رزمی ای که داری در اینجا به پاسدارها آموزش های رزمی بده و سپس وقتی از شهید همدانی سوال کردم ایشان چه کسی بود فرمودند فرمانده جدید سپاه همدان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با بیان اینکه شهید محمود شهبازی در بحث فرماندهی مدیریت قوی ای داشتند گفت: شهید بزرگوار در سیستم  فرماندهی بسیار کامل بود و همین مساله باعث شد که ارتباط ما با ایشان بیشتر شد و در سرپل ذهاب هم که بودیم اکثر گشت ها و شناسایی ها را به ما می سپرد.

,

 

,

همرزم شهید شهبازی ادامه داد: خاطرم هست بعد از آنکه پاسدار شدم باید میرفتم کرمانشاه برای آموزش که شهید نگذاشت بنده بروم و گفت تو با تخصص هایی که داری در همانجا نگهت می دارند و نیازی نیست آموزش ببینی.

,

 

,

وی با اشاره به تسلط شهید بر نهج البلاغه و قرآن گفت: شهید علاوه بر تخصصی که در فرماندهی داشت درمباحث عقیدتی، نهج البلاغه و قرآن هم استاد ما بودند.

,

 

,

سیلواری در پایان تاکید کرد: بیشترین نزدیکی بنده با شهید محمود شهبازی در عملیات فتح المبین  و بیت المقدس بود و باید گفت شهید یک استاد نمونه  نهج ابلاغه، قرآن و یک معلم اخلاق بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه