اخبار داغ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

رفتارهای ترامپ احتمال استیضاح وی را افزایش می‌دهد

رفتارهای ترامپ احتمال استیضاح وی را افزایش می‌دهد
یک نماینده ارشد دموکرات بر این باور است که رفتارهای رئیس جمهور آمریکا به گونه‌ای است که می تواند احتمال استیضاح وی را افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از دموکراتهای ارشد کنگره روز چهارشنبه دونالد ترامپ را به ارتکاب رفتارها و اقداماتی متهم کرد که می تواند به علت بی توجهی به قوانین کنگره، وی را در مسیر استیضاح قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نانسی پلوسی پیش از این نیز ترامپ را به سرپوش گذاشتن بر تحقیقات مربوط به پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 متهم کرده بود و اینکه ترامپ سعی کرده است تا روند تحقیقات رابرت مولر بازپرس ویژه این پرونده را مختل کند. البته ترامپ این اتهامات را رد کرده است.

,

پیش از این نیز تعدادی از نمایندگان دموکرات خواستار استیضاح ترامپ شده بودند.

,

جاستین امش نماینده جمهوریخواه نیز به تازگی به نخستین نماینده جمهوریخواهی تبدیل شده است که گفته است رئیس جمهور آمریکا اقدامات و رفتارهای قابل استیضاح مرتکب شده است.

,

وی در پیامی در توئیتر تاکید کرد: گزارش رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نشان می دهد که ترامپ در اقدامات خاصی دست داشته است و نوع اقدامات وی به گونه ای است که مطابق با روند استیضاح رئیس جمهور است.

,

این نماینده جمهوری‌خواه افزود: ویلیام بار دادستان کل آمریکا برای فریب افکار عمومی با هدف حفظ جایگاه ترامپ تلاش زیادی کرده است و ترامپ در اجرای قوانین و عدالت در این خصوص خلل ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه