اخبار داغ

شهرستان رازوجرگلان زندانی مهریه ندارد

شهرستان رازوجرگلان زندانی مهریه ندارد
رئیس دادگستری شهرستان رازوجرگلان گفت: در حال حاضر هیچ زندانی مهریه از شهرستان راز و جرگلان در زندان های سطح استان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، مصطفی محمدپور رئیس دادگستری شهرستان رازوجرگلان شب گذشته در دومین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: در راستای رسیدگی فوری و خارج از نوبت به دعاوی اعسار و عمل به دستورالعمل‌های ریاست قوه قضائیه در رسیدگی به دعاوی مهریه در حال حاضر هیچ زندانی مالی از حوزه قضایی رازوجرگلان در زندان بجنورد وجود ندارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

محمدپور با اشاره به اجر عظیم آزادی زندانی و بازگشت او به آغوش خانواده بویژه در ماه مبارک رمضان افزود:  از خیرین و نیکوکاران مخلص که با کمکهای خود موجبات آزادی 6 زندانی این شهرستان را در سال قبل رقم زدند تقدیر و تشکر می کنم .

,

وی اعلام کرد: کمک های خیرین تنها ویژه زندانیان جرائم غیر عمد مانند بدهکاران دیه، تصادفات رانندگی،حوادث کار و بدهکاران مالی مهریه، نفقه، چک غیرکلاهبرداری خواهد شد و پرداختی به مجرمین عمدی صورت نخواهد گرفت.

,

وی در پایان ابراز داشت: امید است که روزی فرا برسد که زندانهای کشور فاقد بدهکاران غیر بزهکار باشد.

,

به گزارش عصر اترک، در 16مین شب از لیالی ماه مبارک رمضان دومین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دادگستری شهرستان راز و جرگلان در شهر راز برگزار شد.

,

در این مراسم که با حضور خیرین و نیکوکاران، مسئولین شهرستانی، امام جمعه شهرستان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، رئیس ستاد دیه استان و رئیس زندان بجنورد برگزار شد از بانیان و برگزارکنندگان این مراسم بخصوص از امام جمعه شهرستان و ریاست دادگستری و دادستان رازوجرگلان و همچنین از علما و خییرین شهر یکه سعود و بخش جرگلان و بخشدارجرگلان و دکترعبدالجلیل غیادی که سهیم در جشن گلریزان بودند تشکر و قدردانی شد همچنین و با اهدای لوح تقدیراز حاج حلیم کوهی خیر نمونه نیز تقدیر به عمل آمد.

,

گفتنی است، مبلغ ۲۱ میلیون تومان نیز در بخش کمک های مردمی به گلریزان امسال رازوجرگلان جمع آوری شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه