اخبار داغ

استاد دانشگاه امام حسین(ع) در همایش رسانه و مقاومت:

نگاه اتوکشیده به بینش انقلابی پاسخگو نیست/ بیداری اسلامی، آتش زیرخاکستر

نگاه اتوکشیده به بینش انقلابی پاسخگو نیست/ بیداری اسلامی، آتش زیرخاکستر
فیروزکوهی گفت: در عرصه انقلابی نگاه دیپلماتیک نمی تواند همیشه کارساز باشد، این موضوع هم در زمان دفاع مقدس و هم در شرایط کنونی به خوبی روشن بوده، توان دفاعی در کنار نگاه دیپلماسی مکمل یکدیگرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مهدی فیروزکوهی، از اساتید دانشگاه امام حسین(ع)، در همایش رسانه و مقاومت که در صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران نظام فرمودند: عربستان و امارات دقیقا می دانند هزینه چه چیزی را پرداخت می کنند، آن ها هزینه حمایت ها از آشوب منطقه و توطئه گری خود را می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: اینکه آمریکا می گوید در پی جنگ نیستم، دروغ محض است، چراکه تهدیدات آمریکا در روزهای اخیر با واکنش همراه با اقتدار جمهوری اسلامی ایران همراه شد و رئیس جمهور آمریکا را وادار به تغییر موضع خود کرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز آمریکا در حال بدترین نوع جنگ یعنی جنگ اقتصادی علیه ایران است، با تمام قوا در مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کرده است، البته دشمن توان رویارویی نظامی با مارا ندارد و فقط از طریق اقتصاد وارد شده است.

,

فیروز کوهی تصریح کرد: در عرصه انقلابی نگاه دیپلماتیک نمی تواند همیشه کارساز باشد، این موضوع هم در زمان دفاع مقدس و هم در شرایط کنونی به خوبی روشن بوده، توان دفاعی در کنار نگاه دیپلماسی مکمل یکدیگرند،نگاه اتوکشیده دیپلماتیک به بینش انقلابی هیچگاه پاسخگو نبوده و نخواهد بود.

,

وی با اشاره به ایمان مردمی و قدرت شهدا در ایران اسلامی یاد آور شد: طبق قوانین داخلی آمریکا،پخش تصویر پنج تابوت به صورت یکجا غیر قانونی است، ولی در ایران 180 شهید یکجا و در یک روز تشییع می شوند و این اقدام تبدیل به عرضه قدرت می شود.

,

استاد دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: شاید فلسفه انتخاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه به علت توانای های وی در تولید ادبیات رابردی، صدور اقتدار و اعمال اراده های جمهوری اسلامی ایران باشد.

,

فیروز کوهی با اشاره به قدرت رسانه گفت: رسانه های انقلاب متمم محور مقاومت هستند، داغ شدن اختلافات سیاسی در رسانه ها پالس های منفی ایجاد کرده و در نهایت به سربریدن منافع ملی می انجامد.

,

وی ادامه داد: شیعه در طول تاریخ به این اندازه آماده ظهور نبوده، ایجاد روحیه جنگ هراسی در کشور بخاطر برخی منافع حزبی است وگرنه تشیع انقلابی ثابت کرده همیشه از موضع قدرت سخن می گوید، بیداری اسلامی در کشورهای مختلف آتش زیر خاکستر است که اگر اوج بگیرد منجر به تحول عظیمی در دنیای اسلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه