اخبار داغ

شهردار شهر قدس:

استفاده از ظرفیتهای بومی در اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

استفاده از ظرفیتهای بومی در اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی
شهردار قدس، با اشاره به ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری بر استفاده از این ظرفیت ها در اجرای برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مسعود مختاری، شهردار قدس ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 300 مربی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری خانه فرهنگ های سطح شهر مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های بومی شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری یکی از راهبردهای اصلی در به کارگیری نیروی انسانی و اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی متولی و عهده دار برنامه های اجرا شده در حوزه فرهنگی و ورزشی است و همواره به این سازمان تأکید می کنیم که از ظرفیت های بومی، هنرمندان و استعدادهای شهرستان در این زمینه ها استفاده نمایند.

,

شهردار قدس بیان داشت: انسجام و ارتقای سطح کیفیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی در حضور و مشارکت حداکثری شهروندان در این برنامه ها مؤثر است و موفقیت هرچه بیشتر این فعالیت ها منوط به استفاده از پتانسیل های شهرستان می باشد که در همین راستا انجمن های مختلف هنری اعم از موسیقی، تئاتر، نمایش و غیره می توانند با استفاده از فعالیت های صنفی سهم قابل توجهی در این برنامه ها داشته باشند.

,

مختاری تصریح کرد: هدف بهره گیری از ظرفیت های بومی شهر، استفاده بهینه از توانمندی و استعدادهای شهرستانی و همچنین کاهش هزینه ها برای آنها و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده برای شهروندان می باشد که لازمه آن حضور و مشارکت شهروندان و گروه های هنری در برنامه های اجرایی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه