اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

فتح خرمشهرهای پیش رو نیازمند وحدت و اقتدا به ولی امر مسلمین است

فتح خرمشهرهای پیش رو نیازمند وحدت و اقتدا به ولی امر مسلمین است
فرمانده سپاه خلیل‌آباد گفت: برای اینکه بتوانیم به فتح خرمشهرهای دیگری برسیم نیاز است که وحدت داشته باشیم، به ولی امر مسلمین جهان اقتدا کنیم، به بیرون تکیه نکنیم و همه‌جا و همه‌وقت حضور پررنگ خود را ثابت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با یار خراسانی، در خصوص سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: بزرگ‌ترین عملیاتی که در سال‌های اول جنگ انجام پذیرفت عملیات الی بیت‌المقدس بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه خرمشهر یک شهر استراتژیک پس از 35 روز مقاومت جانانه، به دست دشمن بعثی اشغال شد و 19 ماه در اسارت دشمن قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری و طراحی عملیات بزرگ الی بیت‌المقدس در اردیبهشت 61 با حضور رزمندگان عزیز ما از سپاه و ارتش و بسیج در مقابل 19 ماه اسارت، 19 هزار نفر از دشمن به اسارت در آمد.

,

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه این عملیات آن‌قدر مهم بود که دشمنان قسم‌خورده این انقلاب بعد از آزادسازی خرمشهر پیشنهاد صلح دادند، تصریح کرد: با این عملیات کمر دشمن بعثی شکسته شد و موازنه قدرت در جنگ به نفع ما تغییر پیدا کرد.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: مطمئن هستیم که حماسه فتح خرمشهر و انجام عملیات الی بیت‌المقدس یک نقطه عطف در تاریخ جنگ و تاریخ کشورمان ثبت شد.

,

فتوحی عنوان کرد: البته شاهد بودیم با آنکه با زحمات فراوان رزمندگان ما این اتفاق افتاد حضرت امام (ره) در یک جمله تاریخی فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و خط بطلانی بر تفرقه‌های پیش رو کشیدند و این سخن در آن مقطع تاریخی اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد.

,

وی در پایان با اشاره به فتح خرمشهرهای پیش رو، تشریح کرد: این نکته را باید بدانیم اگرچه 24 روز تلاش بی‌وقفه باعث فتح خرمشهر قهرمان شد اما برای اینکه بتوانیم به فتح خرمشهرهای دیگری برسیم نیاز است که وحدت داشته باشیم، به ولی امر مسلمین جهان اقتدا کنیم، به بیرون تکیه نکنیم و همه‌جا و همه‌وقت حضور پررنگ خود را ثابت کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه