اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه شمالغرب ارتش:

تبعیت از رهبری رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان است

تبعیت از رهبری رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان است
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در شمالغرب گفت: رمز موفقیت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان تبعیت از رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد خوبیاروند صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد امیرالمومنین(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اگر لطف الهی نبود فتح خرمشهر و پیروزی در دوران دفاع مقدس غیرممکن بود. اطراف خرمشهر موانع مختلفی ایجاد کرده بودند تا نتوانند نیرویی پیاده کنند خودروهای گمرک خرمشهر را ایستاده نگه داشته بوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: ثمره این پیروزی اتحاد نیروهای مسلح بود که امروز شاهد اوج این اتحاد و همدلی هستیم.

,

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در شمالغرب، تاکید کرد: نیروهای مسلح امروز به اتحاد و همدلی خود مفتخر هستند و بر اساس آیات الهی به عنوان نیروی واحد در برابر دشمنان اقدام می‌کنند نه یگان‌های مختلف.

,

وی، همچنین بیان داشت: هنر امروز ما بیان دستاوردهای پیروزی در برابر دشمنان و نیز به‌کارگیری نیروهای جوان در عرصه مدیریت است، همان امری که در دوران جنگ شاهد آن بودیم که تاثیر آن را در پیروزی‌ها دیدیم.

,

حجت‌الاسلام خوبیاروند، عنوان کرد: تنها رمز موفقیت تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی است چراکه در صورت نداشتن تبعیت از ایشان قطعا شکست‌های بزرگی در انتظار مردم ایران خواهد بود. در ۴۰ سال گذشته نیز مردم در اطاعت از فرامین و دستورات رهبری کوشیدند و همین امر زمینه ساز موفقیت‌ها و پیروزی‌ها شد.

,

وی، در پایان سخنان خود، انقلابی ماندن را نیاز اصلی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: اینکه بخاطر انقلابی بودن  حمایت از انقلاب اسلامی لقب عقب‌ماندگی به ما بدهند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که توانمندی‌های ما با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها در سطح عالی قرار دارد و نباید فریب دسیسه‌های دشمنان را بخوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه