اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:

تهدیدات دشمن نسبت به ایران کارساز نیست/ ما اهل مذاکره نیستیم

تهدیدات دشمن نسبت به ایران کارساز نیست/ ما اهل مذاکره نیستیم
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن نسبت به ایران اسلامی کارساز نبوده و نخواهد بود، گفت: ما اهل مذاکره نیستیم و در برابر فشار دشمن کوتاه نمی‌آییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سرهنگ جلیل وحیدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در ارومیه، اظهار داشت: تقدیم ۱۱۰ شهید از آذربایجان‌غربی در طول عملیات بیت‌المقدس با وجود درگیر بودن این استان در جریان جنگ تحمیلی، نشان می‌دهد که رزمندگان ما نسبت به کل کشور و حریم واقعی ایران اسلامی حساسیت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: زمانی که برخی به دنبال فراموشی و تحریف معارف دفاع مقدس هستند، این مردم ایران اسلامی و خانواده شهدای بزرگوار هستند که در برابر تمام این تحریف‌ها و تهدیدات ایستادگی می‌کنند بنابراین بزرگترین دارایی این نظام و انقلاب همین مردم و بر اساس فرموده امام(ره) قشر مستضعفق هستند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، با اشاره به نقش بارز روحانیان در دوران دفاع مقدس و به خصوص عملیات بیت‌المقدس، عنوان کرد: روحانیون نقش بارز و مهمی در این دوران داشتند و به عنوان خط مقدم مبارزات علیه دشمنان حاضر بودند.

,

وی، همچنین بیان داشت: همدلی و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب و ولایت باعث معجزات الهی شد که امروز نیز ثمرات آن را می‌بینیم.

,

سرهنگ وحیدی، تاکید کرد: امروز اگر در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم و نسبت به مواضع ابرقدرت‌ها موضع‌گیری می‌کنیم، تمام این توانایی‌ها از برکت خون شهدا و ایستادگی رزمندگان در دوان دفاع مقدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه