اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات استان قزوین:

انتخابات در فضایی امن و با حضور حداکثری برگزار می‌شود

انتخابات در فضایی امن و با حضور حداکثری برگزار می‌شود
رییس ستاد انتخابات استان گفت: ما باید در جهت حضور حداکثری مردم و هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین که پیش از ظهر امرو ز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال بهترین ماموریت ما در حوزه سیاسی برگزاری انتخابات است؛ وظیفه داریم همه امکانات را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند همراه با امنیت کامل را در استان مهیا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال التهاب آفرینی در روند انتخابات است، افزود: دشمن هر روز با ترفند جدیدی تلاش می‌کند تا انتخابات برگزار نشود؛ ما باید در جهت حضور حداکثری مردم و هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش کنیم.

,

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه روز شمار انتخابات به استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: اعضای ستاد انتخاباتی باید انسجام داشته باشند؛ بحث انتخاباتی شفاف است و هیچ ایهامی ندارد.

,

این مسئول با تصریح بر اینکه هیچ موضوعی ارجح‌تر از انتخابات نیست، اظهار کرد: از امروز ما به عنوان اعضای ستاد انتخاباتی اجازه شرکت در هیچ محفلی را نداریم و ملاقات‌ها فقط در محل کار انجام می‌شود؛ باید به ابهامات پاسخگو باشیم چراکه هیچ امر مخفی در انتخابات وجود ندارد.

,

, ,

از هرگونه تخریب چهره، نظام، شخصیت و کاندیدا پرهیز شود

, از هرگونه تخریب چهره، نظام، شخصیت و کاندیدا پرهیز شود,

حبیبی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌ها باید اعتماد سازی کنند، اذعان داشت: از هرگونه تخریب چهره، نظام، شخصیت و کاندیدا پرهیز شود و همچنین داوطلبین باید تا ۱۶ خردادماه از سمت‌های خود استعفا دهند.

,

وی تشریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات امسال به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، لازم است نیروهای فناوری در فرمانداری شهرستان‌ها جهت تسهیل در امور حضور داشته باشند.

,

این مسئول ادامه داد: از هفته آینده جلسات به صورت مستمر در استان آغاز خواهد شد که باتوجه به درخواست اعضای ستاد نیز این جلسات به صورت تفکیک با حضور اعضا، در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

,

رییس ستاد انتخابات استان ابراز کرد: اعضایی که در بحث ستاد انتخابات حضور دارند حتما در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند و رمز آن اقدام نمایند.

,

حبیبی در پایان گفت: یک نسخه از تمام مکاتباتی که در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود جهت مستند سازی در اختیار دبیر ستاد انتخابات قرار گیرد.

,

, ,
 
,

انتخابات امسال به طور قطع الکترونیکی برگزار می‌شود

,

انتخابات امسال به طور قطع الکترونیکی برگزار می‌شود

, انتخابات امسال به طور قطع الکترونیکی برگزار می‌شود,

عبدالمحمد زاهدی ، با اشاره به اهمیت بالای امنیت در انتخابات، اظهار کرد: جلسات کمیته امنیت در راستای برگزاری انتخابات تشکیل شود و نباید برنامه‌های تبلیغاتی دستخوش تغییر قرار گیرد.

,

وی افزود: تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا بانک اطلاعاتی دقیقی داشته باشیم.

,

استاندار قزوین تصریح کرد: نوع رفتار اعضای ستاد انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که مردم به ما به عنوان مجریان انتخابات اعتماد داشته باشند.

,

این مسئول بیان کرد: باید مراقب گفتارمان باشیم تا خدشه‌ای به انتخابات وارد نشود تا این تصور ایجاد نشود که قصد نفوذ داریم.

,

زاهدی گفت: باید بپذیریم برخی در کشور افکار متفاوتی دارند و این امر را مبارک بدانیم و به سلائق سیاسی مردم احترام بگذاریم.

,

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات تشریح کرد: ارسال احکام اعضاء، درخواست شهرستان‌ها، معرفی رابطین، نحوه استعفای داوطلبین، تحرکات انتخاباتی، پیش‌بینی شعب، تعیین رییس ستاد انتخابات از اقدامات لازم در راستای انتخابات است.

,

زاهدی بیان کرد: الکترونیکی بودن انتخابات قطعی است و ضابطین باید کارت هوشمند ملی دریافت کنند.

,

گفتنی است در این جلسه اعضای ستاد انتخابات استان قزوین معرفی و احکام لازم به آن‌ها ابلاغ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه