اخبار داغ

گزارش مرآت از احداث پارک بانوان سمنان؛

افتتاح پارک بانوان سمنان تا 3 سال دیگر/ پارک 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

افتتاح پارک بانوان سمنان تا 3 سال دیگر/ پارک 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
با گذشت حدود یک سال از کلنگ‌زنی پروژه پارک بانوان شهرستان سمنان، بانوان این شهرستان همچنان در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان در راستای بهره‎برداری از این طرح هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، همان طور که می دانید نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و درهمین راستا فراهم ساختن محیط‌ هایی مختص این قشر جامعه که با آرامش و امنیت خاطر بتوانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند، یک امر ضروری محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فراهم آوردن شرایط روحی و روانی مناسب برای بانوان نقش موثری در انجام وظایف آن‌ها و ایجاد امکاناتی از قبیل مکان‌های ورزشی، رفاهی، تفریحی و امنیتی در این مجموعه جهت افزایش سلامت روح و روان زنان حائز اهمیت است. 

, ,

از آنجایی که پارک‌های مخصوص بانوان مکانی مناسب با وجود امکانات رفاهی خاصی هستند که زنان و دختران می‌توانند در این فضا با استفاده از لباس‌های راحت ورزش و تفریح کنند لذا مهم‌ترین هدف و ضرورت احداث این پارک‌ها تقویت روحیه نشاط و شادابی و تخلیه انرژی این قشر جامعه در محیطی امن است.

,

با توجه به ضرورت وجود پارک ویژه ی بانوان، در حال حاضر بانوان شهرستان سمنان از این نعمت تفریحی ورزشی محروم هستند، ولی اقدامات برای احداث پارک بانوان در حال انجام است.

,

به همین منظور مهدی خراسانیان عضو شورای شهر سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت، در خصوص پروژه نیمه تمام پارک بانوان سمنان، گفت: در سال 90 پارکی به مساحت تقریبی 2 هکتار در جنوب سمنان به نام پارک ریحانه النبی برای انجام حرکات ورزشی و تقویت روحیه ی شادی و نشاط به بانوان شهر اختصاص یافت.

, مرآت,

عضو شورای شهرسمنان در ادامه افزود: پارک ریحانه النبی به عنوان پارک بانوان معرفی شد،  اما با ورود همه ی اقشار جامعه و خانواده ها ، پارک ریحانه النبی، به یک پارک عمومی تبدیل شد.

,

خراسانیان با توجه به اینکه در سال گذشته زمینی به مساحت 5 هکتار به عنوان پروژه پارک بانوان شهر سمنان کلنگ زنی شد، عنوان کرد: قسمت جنوبی پارک سیمرغ سمنان در دو فاز عملیاتی با بودجه 2 میلیارد تومانی برای بانوان اختصاص یافت.

,

وی در ادامه افزود: فاز نخست پروژه پارک بانوان شامل پیست‌های دوچرخه‌سواری واسکیت، زمین گلف و پیاده‌روی،  زمین ‌بازی کودکان با ماسه بادی، نگارخانه، سرویس بهداشتی و... است.

,

عضو شورای شهرسمنان با بیان اینکه این پارک از بزرگ ترین پارک های داخل شهر سمنان محسوب می شود، عنوان کرد: پارک بانوان سمنان حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

خراسانیان با اشاره به اینکه کار تکمیل این پروژه حدود 3 سال دیگر به طول می انجامد، گفت: فاز دوم پارک شامل سالن ورزشی چندمنظوره، نمازخانه، بوفه، ساختمان اداری و آموزشی، آمفی‌تئاتر و بازارچه فروش می باشد.

,

وی در ادامه هدف از ساخت پارک بانوان در شهر را تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی زنان، شادابی و تخلیه انرژی در محیطی امن همراه با آرامش دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه