اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل؛

اعتراف دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران مشهود است/ انقلاب اسلامی الگوی مقاومت در جهان است

اعتراف دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران مشهود است/ انقلاب اسلامی الگوی مقاومت در جهان است
جانشین فرمانده سپاه در مراسم تجدید میثاق درحرم معمار کبیر انقلاب گفت: اعتراف دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق  نیروهای مسلح و نثار گل  که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت:مهمترین جمله و موضوعی که از همان ابتدا معمارم کبیر انقلاب بارها ان را بیان کرده و حد نظر داشته اند  و کلید واژه‌ اساسی کشور است  «وحدت کلمه» بود و هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی ادامه داد: خداوند متعال در تمام زمان انقلاب و در هر لحظه از حیات آن  عنایت بی‌شماری به ملت ما داشتهداشدر وو همچنین در طول ۸ سال دفاع مقدس این موارد را بیشتر دیدیم و اینها همه به واسطه  تجلی بخشیدن  وحدت کلمه حول محور توحید، انقلاب اسلامی و رهبری بود که تکلیف فرمانبری از امام را داشتیم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ست خالی ۸سال در مقابل همه دنیا ایستاد ،در دفاع مقدس همه کشورها برای حمله و نابودی ایران متحد شدند ولی جبهه مقاومت که رب مبنای حرکت در مسیر الهی تشکیل شده بود حق به انقلاب اسلامی رسید و ما پیروز ان میدان بودیم.

,

سردار فدوی تاکید کرد: دشمن امروز از این موضوع که به هر دری میزند که بخواهد برای ما مشکل اینجاست کند و به فضل الهی ما ان مشکل را به فرصت تبدیل میکنیم،از تحقق این مهم   دیوانه شده است، قرآن به صراحت نصرت را با مستضعفین اعلام کرده و  بر تخلف‌پذیر نبودن وعده خداوند هیچ مشکل نیست.

,

وی با یادآوری اینکه تجلی وعده خدا در ۲۲ بهمن نیز تحقق یافت، تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصور هیچ کس حتی برخی از نزدیک‌ترین افراد به انقلاب هم نبود ،از همان آغاز دشمن دست به نقشه شد اما تمام نقشه هایش در هم خورد ،امروز هم بر عکس گذشته که با تیر و اسلحه به طور عریان و ظاهر در مقابله با ما قرار داشت ابزارهای خود را تغییر داده و  متنوع تر کرده که باید هوشیار باشیم آسیبی به ما و اجتماع نخورد.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منفعل نیست، اضافه کرد: ایران قدرتمند با ایستادگی و مقاومت با دشمنان کاری کرده است که که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند در موضع ضعف در برابر ایران قرار  داریم ، اینها همه به خاطر وجود روحیه  جهاد و مقاومت است ،همین روحیه مقاومت و عمل به تکالیف نه تنها در مرکز انقلاب اسلامی ایران بلکه در دل‌هایی که در اقصی نقاط دنیا دل‌شان معطوف به انقلاب و بیان رهبری شده در جان آن‌ها نفوذ کرد و این رویه را پیش گرفته و پیروز شدند و انقلاب اسلامی الگوی مقاومت و ایستادگی در جهان است.

,

 سردار فدوی در خاتمه تصریح کرد:  جوانانی که امام، انقلاب، شهدا و دفاع مقدس را ندیدند و حتی بعد از این دوران‌ها به دنیا آمدند با همان روال و منش پا در عرصه جهاد در دفاع از حرم کیلومترها دورتر از مرز کشور گذاشتند و همین مهم نیز دشمن را مستأصل کرده و تمام برنامه هایش که فکر میکرد به نتیجه رسیده است از هم گسست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه