اخبار داغ

شهردار قرچک:

استخر ولیعصر(عج) قرچک در ماه رمضان افتتاح می شود

استخر ولیعصر(عج) قرچک در ماه رمضان افتتاح می شود
شهردار قرچک گفت: استخر ولیعصر(عج) قرچک در ماه مبارک رمضان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، ظهر امروز محسن خرمی شریف در حاشیه بازدید از مراحل اجرای این پروژه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استخر ولیعصر(عج) قرچک پس از ۳ سال تعطیلی به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: یکی از وعده هایی که داده بودیم تقویت و افزایش فضاهای ورزشی و فرهنگی در دستور کارمان باشد که در این خصوص چندین زمین چمن مصنوعی افتتاح کرد و در این ماه نیز استخر ولیعصر(عج) نیز با امکانات پیشرفته توسط بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

استخر ولیعصر

, استخر ولیعصر,

وی افزود: با مشارکت بخش خصوص کلیه تجهیزات این استخر که فرسوده و یا به سرقت رفته بود مرمت و بازسازی شد.

,

این مدیر شهری بیان داشت: این پروژه با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال راه‌اندازی و تجهیز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان توسط مسوولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

,

شهردار قرچک با بیان اینکه تعمیرات اساسی مانند تعویض لوله‌های قدیمی و اصلاح آن با لوله‌های یو پی‌وی‌سی ویژه استخری با ۱۶ بار فشار آب، اجرای سقف دکور پی‌وی‌سی، تجهیز و نوسازی موتورخانه و تصفیه‌خانه آب استخر، نورپردازی محوطه و سالن با طراحی جدید و نورافکن‌های کم‌مصرف و تعویض کاشی‌های کل استخر ولیعصر(ع) انجام شده است، گفت: احداث حمام سنتی، استخر کودک، جکوزی نمک، استخر روباز، تراس آفتاب، سنونای نمک، خشک و بخار، اتاق ماساژ، بوفه و پارکینگ اختصاصی از جمله اقدامات اساسی در این استخر است.

,

خرمی شریف اظهار کرد: استخر ولیعصر(عج) شهرداری قرچک توسط بخش خصوصی طبق استانداردهای روز دنیا و با کیفیت استخرهای درجه‌ یک است و با امیدواریم با افتتاح این مجموعه بتوانیم قدم های خوبی در جهت رفاه حال شهرندان قرچکی برداریم.

,

وی درپایان با بیان اینکه خدمت به مردم خوب قرچک ادامه دارد، گفت: شعار ما در مجموعه شهرداری خدمت به مردم است و در این خصوص از هیچ تلاشی فرو گذار نیستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه