اخبار داغ

امیرعبداللهیان در دیدار یِنس پلوتنر:

تداوم وعده‌های بی عمل اروپا به خروج تهران از برجام منجر می‌شود

تداوم وعده‌های بی عمل اروپا به خروج تهران از برجام منجر می‌شود
دستیار رئیس مجلس گفت: فقدان اقدام عملی از سوی طرف‌های اروپایی در اجرای تعهدات برجامی خود، بزرگترین مانع در مسیر حفظ برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یِنس پلوتنر مدیرکل سیاسی وزارت خارجه آلمان بعداز ظهر امروز (پنجشنبه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیرعبداللهیان در این دیدار با تاکید بر روابط تاریخی دو کشور و اعلام آمادگی برای توسعه همه جانبه مناسبات تهران و برلین گفت: فقدان اقدام عملی از سوی طرف‌های اروپایی در اجرای تعهدات برجامی خود، بزرگترین مانع در مسیر حفظ برجام است.

,

وی با تاکید بر اهمیت رایزنی‌های دیپلماتیک افزود: زمان رو به پایان است. تداوم خرید نفت ایران توسط اروپا و راه اندازی فوری کانال بانکی موثر، حداقل اقدام اروپا برای مقابله با رفتار نادرست کاخ سفید و ترمیم اعتماد در حال از دست رفتن با اروپا می‌باشد.

,

دستیار ویژه رئیس مجلس با انتقاد شدید از اقدامات تحریک آمیز آمریکا یادآور شد: اروپا یا باید اقدامی عملی و موثر به عمل آورد و یا شاهد مسیر جدید اتخاذ شده از سوی ایران باشد.

,

به گزارش مهر، پلوتنر نیز در همین دیدار ضمن تاکید بر اهمیت حفظ برجام، خواستار تداوم دیپلماسی و مذاکره بعنوان تنها راه حل سیاسی برای برون رفت از مشکلات فعلی شد.

,

دو طرف همچنین در خصوص مسائلی همچون تحولات منطقه، تاثیر سیاستهای نادرست و غیرعقلانی آمریکای ترامپ در جهان، ضرورت تمرکز بر راه حل سیاسی در قبال بحران‌های منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه