اخبار داغ

مسئول زکات کاشمر خبر داد؛

جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات در کاشمر

جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات در کاشمر
مسئول زکات کاشمر از جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی محمدی در گفتگو با یار خراسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان زکات واجب و مستحبی در سطح شهرستان کاشمر جمع آوری شد که به این ترتیب خیرین و کشاورزان کاشمری در بخش زکات مختص محرومین، رتبه دوم استان را به خود اختصاص دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی ادامه داد: لازم است از تمام خیرین و کشاورزانی که با پرداخت زکات، ضمن عمل به این فریضه الهی، ما را در کمک رسانی به محرومان یاری دادند تقدیر و تشکر کنیم و معتقدیم که خداوند منان، برکت و رزق و روزی فراوان را نصیب این افراد خواهد کرد.

,

مسئول زکات کاشمر همچنین با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و موضوع جمع آوری زکات فطریه تاکید کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته، تمام موسسات و خیریه ها به منظور جمع‌آوری زکات فطریه باید مجوز مربوطه را از دبیرخانه زکات شهرستان دریافت کنند که طی آن موارد شرعی و قانونی جمع آوری و هزینه کرد زکات هم به آن ها آموزش داده خواهد شد.

,

وی همچنین تصریح کرد: از مردم هم درخواست داریم که زکات و کفارات خود را فقط به موسسات و خیریه هایی که آرم مجوز ستاد احیای زکات شهرستان را در پایگاه های خود دارند پرداخت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه