اخبار داغ

سید حسین اقامیری:

جامعه صلح امام حسن(ع) را نفهمد، محکوم به عاشورا است/اکثر مؤثران قطعنامه 598 امروز برجام را اجرا کردند

جامعه صلح امام حسن(ع) را نفهمد، محکوم به عاشورا است/اکثر مؤثران قطعنامه 598 امروز برجام را اجرا کردند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: از سیره امام حسن مجتبی(ع) ما خیلی راحت و سطحی گذر می‌کنیم در حالیکه امروز باز شدن گره های جریان نفاق در کشور ما با تبیین جامعه دوران امام حسن(ع) برای مردم شدنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، حجت الاسلام سید حسین اقامیری استاد حوزه و دانشگاه در هیئت فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه مشهد مقدس شب گذشته در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی گفت: باتوجه به واقع تاریخی صدر اسلام، دشمن برای اینکه چهره این رهبران انقلابی مجاهد را مخدوش کند از راه های زیادی استفاده می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

وی افزود: منصور عباسی روی منبر می رفت و از امام حسن محتبی(ع) بدگویی می کرد و می گفت ایشان با معاویه به مصالحه و همدست است، البته برخی از تصورات مردم امروز نیز همان تصوراتی است منصور عباسی روی منبر می‌گفت.

,

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دشمن وقتی می خواست جریان گروه های جهادی را سرکوب کنند شروع به شایعه پراکنی علیه امام حسن(ع) می کرد و امروز برخی از مردم گمان می‌کنند که این شایعات جزو سیره امام مجتبی(ع) بوده است.

,

وی ضمن اشاره به انحرافات دستگاه های رسانه ای بنی عباس افزود: در فضای رسانه ای چقدر عمل کردند که همان امروز نیز برخی شیعیان بعضی از این تصورات را قبول دارند لذا متن صلح امام حسن را حتما مطالعه فرمایید یک کلمه در این متن پیدا نخواهد شد که ایشان از مبانی خودشان در مقابل یزید عقب نشینی کرده است.

,

حجت الاسلام اقامیری اظهار کرد: صلح امام حسن جنگ تمام عیار با دستگاه طاغوتی است و اصلا جریان امام حسن(ع) دعوا بر سر حکومت نیست بلکه دعوا بر سر دو گفتمان است، اما دستکاه رسانه ای بنی امیه چیزی دیگر در جامعه جلوه می دهد که گویی دعوا بر سر حکومت است لذا اگر جامعه ما صلح امام حسن(ع) را نفهمد محکوم به عاشورا است و امروز این اصل صادق است.

,

وی ضمن تأکید بر اینکه امروز دقیقا به جهل مردم دوران امام مجتبی گرفتار هستیم افزود: وقتی مردم در جهل فرو می روند ولی خدا باید هزینه بدهد و در همین راستا  عبیدالله زیاد با لباس مبدل وارد کوفه شد و مستقیم وارد مسجد کوفه شد و در همان کوفه ای که 18 هزار از مردم با مسلم در بیعت بودند خطبه خواند.

,

کارشناس مذهبی گفت: عبیدالله در این خطبه می گوید با حسین بن علی بخواهید کاری انجام دهید جاده ها ناامن خواهد شد، ضمانتی برای امنیت در زندگی ها نیست ، ما نباشید امنیت ندارید و علاوه بر آن درب های خزانه داری را نیز با تهدید و تطمیع روی مردم باز کرد.

,

وی افزود: امروز نیز برخی اصرار دارند القا کنند که اگر نباشند امریکا حمله خواهد کرد، ما بودیم که سایه جنگ را از سر شما برداشتیم، لذا با این صحبت ها امروز شاهد گفتمان بنی امیه هستیم و دقیقا با مدل رفتاری ابن زیاد برخی در حال حرف زدن با مردم هستند و مردم را از چیزی می ترسانند که وجود ندارد.

,

حجت الاسلام اقامیری خاطرنشان کرد: اهل رسانه ای ها نسبت به عصر غیبت در دورانی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند دشمن نفس های اخر خود را می زند، وظایفی دارند و باید بدانیم دشمن در حال گرفتن ارایش جنگی است و به هر صورت که بتواند قصد دارد شما را در هم بکوبد لذا رسانه انقلابی باید بدانید در دوران گذشته و تاریخ اهل بیت(ع) چه گذشته تا مغلوب نشوید چراکه دشمن در حال جنگ با همان دستگاه ها است.

,

وی افزود: اهل رسانه قطعنامه 598 را باید بازخوانی کند و بدانید 99 درصد مؤثران در این قطعنامه همان هایی هستند که برجام را تصویب و اجرا کردند و همین طور در مورد دفاع مقدس نیز از بی اطلاعی مردم سوء استفاده کردند و موج سواری می کنند بر همین اساس باید با رسانه مردم را بیدار کنیم اما ابتدا خودمان بایستی بیدار شویم و بتوانیم تاریخ را تحلیل کنیم.

,

استاد حوزه و دانشگاه گفت: از سیره امام حسن مجتبی(ع) ما خیلی راحت و سطحی گذر می کنیم اما امروز باز شدن گره های جریان نفاق در کشور ما با تبیین جامعه دوران امام حسن برای مردم شدنی است چراکه راهبرد و اصل کلی ساختار جبهه رسانه ای استکبار این است که حق و باطل را با هم در آمیخته می‌کنند.

,

وی ضمن معرفی دو کتاب «همرزمان حسین» و «دو امام مجاهد» افزود: این دو کتاب نگاهی از تاریخ می دهد که تا به امروز نداشته اید و بدانید امروز دشمن با ادبیات رسانه ای دوران امام مجتبی(ع) با جنگ با جبهه حق امده است و به عنوان رسانه انقلابی باید این را بدانید و قطعا مطالعه تاریخ اهل بیت(ع) خط و مشی ما را در عصر دوران غیبت مشخص خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه