اخبار داغ

ویژه برنامه‌های هیئت‌های شهر قزوین در شب‌های احیا

ویژه برنامه‌های هیئت‌های شهر قزوین در شب‌های احیا
مراسم‌های احیاء شب قدر و عزداری شب شهادت امیرالمومنین(ع) که در امامزادگان و مساجد قزوین برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، ماه مبارک رمضان از نیمه گذشته است و به شب‌های باعظمت و پرفضیلت احیای شب‌ قدر رسیده است که درهای آسمان به روی زمین و زمینیان باز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر نیز تمامی مساجد، بقاع متبرکه، امامزادگان و هیئت‌های مذهبی در سطح استان و شهر قزوین برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام تدارک دیده‌اند.

,

در گزارش زیر به گزیده‌ای از مراسم‌های احیاء شب قدر و عزداری شب شهادت امیرالمومنین(ع) که در امامزادگان و مساجد قزوین برگزار خواهد شد، اشاره می‌کنیم تا مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد.

,

امامزاده حسین(ع)؛

, امامزاده حسین(ع)؛,

آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برای شب‌های احیا ویژه برنامه‌هایی را برنامه ریزی کرده است که از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود که شامل قرائت قرآن کریم باحضور قاریان برتر کشوری، بیان احکام، زیارت عاشورا است.

,

همچنین در شب نوزدهم آیت الله تلخابی، شب بیست و یکم آیت الله عابدینی و شب بیست وسوم آیت الله اسلامی به عنوان سخنران حضور خواهند یافت.

,

دعای جوشن کبیر با نوای ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

,

آستانه مقدسه آمنه خاتون(س)؛

, آستانه مقدسه آمنه خاتون(س)؛,

ویژه برنامه شب‌های احیا در آستانه مقدسه آمنه خاتون(س) شهر قزوین واقع در خیابان ملک آباد، در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم با نوای حاج محمد نبوی و اجرای محمد اسکندری مجری صدا و سیما برگزار می‌شود که آغاز مراسم از ساعت ۲۳ خواهد بود.

,

امامزاده اسماعیل (ع)؛

, امامزاده اسماعیل (ع)؛,

مراسم احیای شب قدر در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین در شب‌های نوزدهم، بیست و یکن و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳، همراه با قرائت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر توسط قاریان ممتاز استان، مناجات و عزاداری با مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

,

هیئت یا زهرا(س) محمدیه؛

, هیئت یا زهرا(س) محمدیه؛,

مزار شهدای گمنام شهر محمدیه مراسم احیای شب‌ قدر را از ساعت ۲۲:۳۰ خواهد داشت که همراه با سخنرانی حجت الاسلام نعمت اللهی، حجت الاسلام اوتارخوانی و حجت الاسلام رحیمی خواهد بود؛ مناجات و عزاداری توسط ذاکریت اهل بیت(س) علیرضا شالی، محمد احمدی و ذاکرین هیئت یا زهرا(س) در این شب‌ها اجرا می‌شود.

,

مسجد حضرت امیر(ع)؛

, مسجد حضرت امیر(ع)؛,

ویژه برنامه احیای شب قدر در مسجد حضرت امیر(ع) واقع در بلوار امیرکبیر، منطقه پونک قزوین از ساعت ۱۰:۳۰ همراه با سخنرانی حجت الاسلام سجاد علیخانی و قرائت قرآن و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) و مناجات و دعای جوشن کبیر برگزار خواهد شد.

,

مسجد مسلم بن عقیل(ع)؛

, مسجد مسلم بن عقیل(ع)؛,

مراسم عزاداری شهادت حضرت علی(ع) و احیاء شب‌ قدر در مسجد مسلم بن عقیل(ع) واقع در منطقه مینودر قزوین در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود که همراه با سخنرانی حجت الاسلام شهسواری و حجت الاسلام مهدی‌جو خواهد بود؛ حاج حامد باقری و کربلایی مهدی یغموری ذاکرین اهل بیت(ع) در این شب‌ها خواهند بود.

,

مسجد جوادالائمه(ع)؛

, مسجد جوادالائمه(ع)؛,

مراسم احیاء شب‌ قدر در مسجد جوادالائمه(ع) شهر قزوین واقع در خیابان راه آهن با حضور سخنرانان حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، حجت الاسلام شیخ حسن رامندی و حجت الاسلام سیدعلی حسینی برگزار می‌شود که آغاز برنامه از ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود و با نوای مداحان اهل بیت(ع) رجبی، رضایی، سلیمانی، الهی، حیدری، آقابابایی، جباری و کاکاوند همراه است.

,

مسجد محمدرسول الله(ص)؛

, مسجد محمدرسول الله(ص)؛,

مراسم احیای شب قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین(ع) در مسجد محمدرسول الله(ص) شهر قزوین واقع در چهارراه بلوار در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم با سخنرانی حجت الاسلام محمدی نژاد و بانوای کربلایی مرتضی کیان از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

,

هیئت حسین جان(ع)؛

, هیئت حسین جان(ع)؛,

مراسم احیای شب قدر و عزاداری امیرالمومنین(ع) درشب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع المهدی(عج) واقع در میدان حافظ منطقه مینودر قزوین از ساعت ۲۲:۳۰آغاز می‌شود که همراه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی خضری و با نوای ذاکرین هیئت حسین جان(ع) برگزار می‌شود.

,

مسجد امام حسن عسکری(ع)؛

, مسجد امام حسن عسکری(ع)؛,

مراسم احیای شب قدر و عزاداری امیرالمومنین(ع) درشب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر قزوین با سخنرانی آیت الله عابدینی، آیت الله اسلامی و حجت الاسلام قابل و با مداحی ذاکرین اهل بیت برگزار می‌شود.

,

هیئت خادمان مهدی(ع)؛

, هیئت خادمان مهدی(ع)؛,

مراسم ویژه احیاء شب‌ قدر در مسجد ولایت شهر قزوین واقع در ابتدای خیابان شهید بابایی  با سخنرانی حجت الاسلام کرمانشاهی و با نوای ذاکرین هیئت خادمان مهدی(عج) از ساعت ۲۳ برگزار می‌شود.

,

احیای شب قدر در کنار کودکان بی‌سرپرست؛

,

راز و نیاز با خدا در شب‌ قدر در کنار کودکان بی سرپرست در شیرخوارگاه حلیمه بهزیستی استان قزوین در ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود، این شرخوارگاه در قزوین، دروازه رشت، بلوار میرزا کوچک خان واقع شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه