اخبار داغ

فرمانده سپاه تنگستان:

فتح خرمشهر بیمه ای برای بحرانهای آینده انقلاب است

فتح خرمشهر بیمه ای برای بحرانهای آینده انقلاب است
فرمانده سپاه تنگستان گفت: بزرگترین درس ملت شهید پرور ایران از فتح خرمشهر رسیدن به قدرت مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و این یعنی تکیه بر تجربه خرمشهر که قطع به یقین ما را در دیگر بحرانهای پیش روی انقلاب بیمه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، احمد حیدری فرمانده سپاه تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: امروز یکی از مزیتهای پاسداشت یاد و خاطره سلحشوریها و رشادت های رزمندگان انقلاب در دوران دفاع مقدس این است که به همگان چه خودی و چه دشمنان یادآوری کنیم که ما ملت مقاومت و ایستادگی هستیم و در طول عمر انقلاب چهل ساله امان این را نه تنها در فتح خرمشهر بلکه در دیگر حوادث رخ داده بارها و بارها نشان داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس ,

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی بیش از پیش به شناساندن فرهنگ مقاومت و ایثار برای نسلهای آینده و حال نیازمند است و باید تمامی دستگاههای مسئول بکوشند تا ریشه این فرهنگ ناب هر روز پوینده تر و با طراوت بیشتری رشد کند و تنومند تر از گذشته خود را نشان دهد.

,

فرمانده سپاه تنگستان افزود: چشمان بیدار و تجربه عینی ما نشان داد که ملت و مسئولین خیری در مذاکره ندیدند و اگر از همان اول به کلام ولی امر و رهبر فرزانه توجه می کردند و بدعهدیهایی که رهبری معظم بارها از آن یاد کردند را مورد توجه خود قرار می دادند تجربه تلخ برجام به وقوع نمی پیوست.

,

حیدری خاطر نشان کرد: امروز دیگر مشهود شده است که تنها راه حل پیروزی در مقابل دشمنان نه مذاکره بلکه مقابله با تکیه بر قدرت مقاومتی است که ما آن را تجربه کرده ایم و صد البته فتح خرمشهر شروع آن در عمر انقلاب بود و حالا ها ادامه خواهد داشت.

,

وی بیان داشت: خرمشهر های پیش رو یکی پس از دیگری خواهند آمد و این ملت ایران است که هر بار باید در آزمونی بزرگ سنجیده شود و به طور حتم زمانی ما در امتحانات الهی پیروز خواهیم بود که در درس و مشق خود که همواره تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری انقلاب است به خوبی عمل کنیم که البته هر گاه این چنین بود پیروزی نصیبمان شد و هر گاه بد عمل کردیم متاسفانه با شکست روبرو شدیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه