اخبار داغ

الکلاسیکو به ناکجا آباد سوق داده می شود!

الکلاسیکو به ناکجا آباد سوق داده می شود!
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: شاید اگر در ابتدا با اولین صحبت ها برخورد شده بود امروز به این نقطه نرسیده بودیم و اینگونه بازی الکلاسیکو به شرایط ناکجا آبد سوق داده نمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمس در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: کُری های فوتبالی همیشه در بازی های مختلف وجود داشته و حتی بر کیفیت و زیبایی بازی ها افزوده است، امّا در بازی سپاهان و پرسپولیس مصاحبه هایی که از برخی بازیکنان تیم ها مطرح می شود را نمی توان کُری خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: متأسفانه بعد از بازی نیم فصل این دو تیم و حواشی که اتفاق افتاد نظارتی بر گفته ها نبود تا که اوج آن در چند روز گذشته شکل گرفت و حتّی به هواداران هم از سوی بازیکنان توهین شد تا تنش ها به اوج خود برسد.

,

وی افزود: شاید اگر در ابتدا با اولین صحبت ها برخورد شده بود امروز به این نقطه نرسیده بودیم و این‎گونه بازی الکلاسیکو به شرایط ناکجا آباد سوق داده نمی شد.

,

شمس با بیان اینکه این شرایط ما را یاد دربی پایتخت آن هم در چندین سال قبل می اندازد، عنوان کرد: لازم است هر چه زودتر جلسه‎ای با حضور مدیران تیم‎ها و مسئولان لیگ برگزار شود تا نقاطی که در آن علامت سؤال ایجاد شده برطرف شود؛ همچنین پیشکسوتان این دو تیم تلاش کنند شرایط را برای این بازی آرام کنند تا مثل سال های قبل یک بازی با کیفیت ببینیم.

,

انتهای پیام/

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه