اخبار داغ

معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران:

شاهد فاصله‌هایی بین نظام اسلامی و دولت اسلامی هستیم

شاهد فاصله‌هایی بین نظام اسلامی و دولت اسلامی هستیم
معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: ما در طول سال‌های گذشته شاهد فاصله‌هایی بین نظام اسلامی دولت اسلامی هستیم، البته بخشی از این فاصله مربوط به شیطنت‌های دشمنان است، اما بخش دیگر به عدم آموزش و هدایت افراد و پیگیری برای به سر کار آمدن افرادی در تراز نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ سردار علی اصغر محسن شیخی معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین اظهار داشت: در طول دوران شکل گیری انقلاب اسلامی سختی‌هایی داشتیم، اما این انقلاب با سرعت معجزه آسایی به پیروزی رسید، انقلابیون با برنامه پیش رفتند و امروز نیز با تبعیت از رهبری می‌توانیم، موفقیت‌ها را حفظ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛, ورامین ما,

وی گفت: ما در طول سال‌های گذشته شاهد فاصله‌هایی بین نظام اسلامی دولت اسلامی هستیم، البته بخشی از این فاصله مربوط به شیطنت‌های دشمنان است، اما بخش دیگر به عدم آموزش و هدایت افراد و پیگیری برای به سر کار آمدن افرادی در تراز نظام اسلامی است.

,

معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران بیان کرد: ترور، اختلافات گروهی، قومی، تحدید، تحریم و کودتاها نیز به فاصله بین نظام اسلامی و دولت اسلامی کمک کرد، باید به آموزه‌های قرآنی تمسک کنیم و چاره عبور از این فاصله همین است، باید افراد پاک دست، خستگی ناپذیر، بدون ملاحظات و رابطه بازی و استکبار ستیز سر کار بیایند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن نیز با تحریم‌های اقتصادی و نیز تبلیغات سو سعی در تضعیف انقلاب اسلامی دارد و با جنگ سخت، جنگ نرم و نفوذ در پی تضعیف نظام اسلامی است، تحریم‌های ظالمانه قبل از تسخیر لانه جاسوسی وجود داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه