اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد:

جبران خسارت های آسیل، اولویت استان است

جبران خسارت های آسیل، اولویت استان است
موسوی فرد با اشاره به موضوع سیل در خوزستان عنوان کرد: مسئله سیل و جبران خسارت های آن تا بازگشت آرامش به مردم، اولویت اول استان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه سوم خردادماه شهرستان اهواز با اشاره به موضوع سیل در خوزستان عنوان کرد: مسئله سیل و جبران خسارت های آن تا بازگشت آرامش به مردم، اولویت اول استان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات دشمن، افزود: اکنون که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته ایم، مزدوران اقتصادی برای زمین زدن انقلاب و مردم به کمک دشمنان آمده اند.
,
 
,
امام جمعه اهواز گفت: شرایط فعلی زندگی بسیاری از مردم را در تنگنا قرار داده و نیاز است قوه قضائیه در مواجهه با این زالو سفتان جدی و قاطع باشد.
,
 
,
موسوی فرد خاطرنشان کرد: الحمدلله در ماه های اخیر، با دستور رئیس جدید قوه قضائیه، دادگاه های مفسدان اقتصادی در استان های کشور درحال برگزاری است و همه دستگاه های مربوطه باید در کنار قوه قضائیه باشند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: ما ضمن حمایت از اقدامات اخیر قوه قضائیه، خواهان تداوم برخورد بدون ملاحظه با غارتگران بیت المال و کاسبان واقعی تحریم، در چارچوب قانون هستیم.
,
 
,
وی افزود: متاسفانه خبرهای اختلاس به سرعت و گسترده رسانه ای می شود اما برخورد با این افراد کمتر بازتاب داده می شوند. این موضوع باید در اولویت رسانه های ما باشد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه