اخبار داغ

فرمانده سپاه سرخس:

«مقاومت» راهبرد امروز جمهوری اسلامی است/ عقب نشینی دشمن اثر «ما میتوانیم» در خرمشهرها است

«مقاومت» راهبرد امروز جمهوری اسلامی است/ عقب نشینی دشمن اثر «ما میتوانیم» در خرمشهرها است
فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه مقاومت راهبرد امروز جمهوری اسلامی است، گفت: امروز عقب نشینی های دشمن در تمامی جبهه ها، آثار همان «ما میتوانیم» در خرمشهرها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، عیسی صفری ظهر امروز در همایش «خرمشهر، شهر قهرمان» در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس، گفت: فتح خرمشهر، ملت ایران را در دفاع از ولایت محکم کرد و پای کار نگه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه خرمشهر مصداق ما می توانیم بود، اظهار کرد: امروز عقب نشینی های دشمن در تمامی جبهه ها، آثار همان ما می توانیم در خرمشهرها است.

,

 

,

وی تاکید کرد: امروز بعد از ۳۷ سال از فتح خرمشهر لازم است هر سال بیشتر از قبل جوانان ما با این حماسه بزرگ آشنا شوند و خود را برای خرمشهرهایی که در پیش است  و مقام معظم رهبری فرمودند، آماده کنیم.

,

 

,

صفری بیان کرد: درس بزرگ فتح خرمشهر این است که وقتی به خدا متکی باشیم و ایمان را با عمل صالح همراه کنیم در تمام میدان ها پیروزیم.

,

 

,

فرمانده سپاه سرخس در پایان با بیان اینکه مقاومت راهبرد امروز جمهوری اسلامی است، گفت: با نگاه عاشورایی، اقدام در صحنه عمل و دفاع از انقلاب در مقابل هجمه های نظام سلطه و با بصیرت لازم می توانیم راهبرد مقاومت را علیه جبهه شیطان محور پیش ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه