اخبار داغ

امام جمعه کرمان:

منافقین به دنبال منفعت و رانت هستند/ حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار مهم است

منافقین به دنبال منفعت و رانت هستند/ حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار مهم است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام علیدادی با بیان این که مردم و مسئولین شهر کرمان با بیان اینکه بسیاری تلاش می کنند تا بدانند که راه درست چیست، گفت: این افراد خطایی در زندگی فردی و اجتماعی خود انجام نداده اند و چنانچه نادانسته خطایی از آنها سر زده باشد برای جبران خطای خود تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: خط فکری دیگر را کسانی رقم زدند که به دنبال گناه هستند و با دانستن اینکه کاری که انجام می‌دهند گناه است باز هم آن را انجام می‌دهند؛ این افراد خود را به گروه اول نزدیک می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علیه السلام همواره مردم را از اهل نفاق بر حذر می دارند، تصریح کرد: صفات این افراد در کلام این امام این گونه است که آنان چهره های مختلفی دارند و همواره نفع خود را در نظر می گیرند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: منافقین برای شکستن جبهه توحید از هر پناهگاه و کمینگاهی استفاده می کنند؛ آنان در ظاهر حرف های خوبی می زنند اما قلب و درون آنها سیاه و بد است؛ منافقین افراد سهم خواهی هستند که به دنبال منفعت و رانت هستند.

,

حجت‌السلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به راهپیمایی روز قدس ابراز کرد: وضعیت کشور امروز فرق می کند و لذا حضور پر شور مردم در این راهپیمایی بسیار مهم است.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: فتح خرمشهر برای ایران عزت و سربلندی را در پیش داشت و بعد از آن پیروزی‌های متعدد برای جمهوری اسلامی رقم خورد.

,

وی ضمن اشاره به ایام شهادت امام علی علیه السلام عنوان کرد:ایشان پس از پیامبر اکرم(ص) فاضل ترین شخص بودند و اگر دریاها مرکب شوند نمی توانند فضیلت حضرت امیر المومنین علیه السلام را بنویسند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام علی علیه السلام سیره راه ایشان را به ما نشان داده است؛ بر همین اساس ما می توانیم با دشمنان رفتار کنیم و طبق قانون خداوند عمل کنیم.

,

حجت‌السلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی گفت: چند روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مواردی را بیان کردند؛ لذا ما باید با دنیا حرف بزنیم اما باید حرف خود را محکم بیان کنیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر در زمینه برجام به سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کرده بودیم امروز چنین مشکلاتی نداشتیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه