اخبار داغ

شهید مهدوی سرلوحه حرکت های جهادی جوانان انقلابی است/ بوشهر هزاران هزار نادر مهدوی برای مقابله با آمریکا دارد

شهید مهدوی سرلوحه حرکت های جهادی جوانان انقلابی است/ بوشهر هزاران هزار نادر مهدوی برای مقابله با آمریکا دارد
خطیب جمعه بوشهر گفت: مایه افتخار برای استان بوشهر است که در کنار مقام معظم رهبری تصویر شهید نادر مهدوی از استان بوشهر قرار گرفت که نشان داد این شهید بزرگوار با حرکت جهادی خود سرلوحه جوانان دانشجویی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حضرت آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه شهر بوشهر در خطبه های این هفته خود پیرامون چند موضع به اختصار فضائل ماه مبارک رمضان و چند نکته در خصوص دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه شهر بوشهر در خطبه های این هفته خود با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری، گفت: رهبری در خصوص برجام بیان کردند آنگونه که در موضوع برجام محقق شد اعتقاد نداشته و بارها به مسئولین مربوطه تذکر داده ام و در نامه های مختلف بر اصل موضوع خطوط قرمز و شرایط را مطرح کرده ام که به آنها عمل نشده است.

,

امام جمعه شهر بوشهر با بیان اینکه رهبری در حوزه اجرایی وظیفه ندارد، اظهار کرد: امروز در کشور قوانین وجود دارد و مسئولین قوا مسئولین همه امور به عهده دارند،  اما اگر اصل نظام دچار بحران شود رهبری ورود خواهد کرد.

,

نماینده مقام معظم رهبری افزود: بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کلی از گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی است تا جهت گیری به سمت مبانی اسلامی شود و باید سرلوحه آینده باشد تا پیشرفت بسیار خوبی حاصل شود.

,

صفایی بوشهری عنوان کرد: امروز یکی از راهکارهای دشمن از بین بردن نسل جوان است که مسئولین باید توجه ویژه به جوانان داشته باشند و در عرصه مدیریت اجرایی کشور جوانان متعهد و حزب الهی به معنای دقیق کلمه ورود و با روحیه جهادی انقلاب را پیش ببریم.

,

وی ابراز کرد: مایه افتخار برای استان بوشهر است که در کنار مقام معظم رهبری تصویر شهید نادر مهدوی از استان بوشهر قرار گرفت که نشان داد این شهید بزرگوار با حرکت جهادی خود سرلوحه جوانان دانشجویی است.

,

امام جمعه بوشهر اذعان کرد: شهید مهدوی سرلوحه جوانان است؛ شهید مهدوی سردار بوشهری است که توانست یاد شهید رئیسعلی دلواری زنده کند، ما از همین جا با رهبر معظم انقلاب پیمان می بندیم بوشهری ها هزاران، هزار نادر مهدوی داریم که با آمریکا بجنگیم.

,

صفایی بوشهری ادامه داد: شهید نادر مهدوی برای استان بوشهر که تاریخ ضد استعماری دارد نماد جوان انقلابی و پای کار یک بوشهری انقلابی و شهید است.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه