اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه تبریز مطرح شد؛

پرهیز از انتخاباتی کردن فضای استان/ لزوم ارزیابی مجلس در سال پایانی/ تفاوت قیمت ها درسایه ضعف نظارت

پرهیز از انتخاباتی کردن فضای استان/ لزوم ارزیابی مجلس در سال پایانی/ تفاوت قیمت ها درسایه ضعف نظارت
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: نمایندگان فعلی و کاندیداهای محترم از اکنون فضای استان را انتخاباتی نکنند، مشکلات مردم در اولویت کاری قرار دارد و باید رسیدگی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به آمادگی روحی و ایمانی قشر جوان اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در مقایسه با گذشته از ایمان برتر و روحیه آماده تری برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دا, حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به آمادگی روحی و ایمانی قشر جوان اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در مقایسه با گذشته از ایمان برتر و روحیه آماده تری برخوردارند.,

وی گفت: آزادسازی خرمشهر سد محکمی در برابر همه توطئه های دشمنان بود، رژیم بعث عراق در تلاش بود با تجزیه کشور، بر کل منابع نفتی ما مسلط شود.

,

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: افسوس که حماسه سازی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به نحو احسن و کافی موردتوجه قرار نگرفته و تصویر سازی و استفاده از زبان هنر در شناساندن این قهرمانی ها ضعیف است.

,

حضور کم رنگ اهالی فرهنگ در مراسم رونمایی کتاب «دخترتبریز»

, حضور کم رنگ اهالی فرهنگ در مراسم رونمایی کتاب «دخترتبریز», حضور کم رنگ اهالی فرهنگ در مراسم رونمایی کتاب «دخترتبریز»,

خطیب جمعه تبریز افزود: سعادت نسل حاضر به فراگیری از راه و مسلک شهیدان بستگی دارد و راه شهیدان نیز برگرفته از خط امام خمینی(ره) است، از راویان و نویسندگان دفاع مقدس باید حمایت شده و عرصه بر این عزیزان فراهم شود، مایه تاسف است که در مراسم رونمایی از کتاب فاخر«دخترتبریز» اهالی فرهنگ و هنر حضور کمرنگی داشتند.

,

وی با اشاره به سخنان نابخرد رئیس جمهور آمریکا گفت: عقب نشینی ترامپ از لفاظی های گذشته خود،حاصل تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب بود، با لطف و عنایات الهی بحران سازی و تحریم های دشمنان به مقوّم پیشرفت های مادی و معنوی ایران اسلامی تبدیل شده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد:مجلس شورای اسلامی به سال پایانی خود رسیده و باید در زمینه مبارزه با فاسد مورد ارزیابی قرار گیرد، مجلس باید شفافیت خود را بالابرده  و عملکرد این دوره ای خود را به مردم گزارش دهد.

,

وضع قوانین برای مبارزه با گرانی

, وضع قوانین برای مبارزه با گرانی, وضع قوانین برای مبارزه با گرانی,

وی اضافه کرد: مجلس توانمندی بهبود شرایط اقتصادی را دارا است به شرطی که نمایندگان اراده کرده و قوانینی وضع کنند که سد راه گرانی و تبه کاران باشد،نمایندگان فعلی و کاندیداهای محترم از اکنون فضای استان را انتخاباتی نکنند، مشکلات مردم در اولویت کاری قرار دارد و باید رسیدگی شود، معیار برای انتخاب مردم انقلابی بودن، تعهد و تخصص است، نباید شرایط به گونه ای باشد که وعده های توخالی و شعار های عوام فریبانه به مردم داده شود.

,

امام جمعه تبریز در پایان گفت: ضعف نظارت و برنامه ریزی ها باعث شده تا اجناس در مغازه های تبریز با قیمت های متفاوت فروخته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه