اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

هدف دشمن از جنگ نرم گرفتن مقاومت ملت ایران است/«مدیریت جهادی» نیاز امروز کشور

هدف دشمن از جنگ نرم گرفتن مقاومت ملت ایران است/«مدیریت جهادی» نیاز امروز کشور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: هدف دشمن از جنگ نرم، تحریم و فشارها گرفتن مقاومت از ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، سرهنگ مجید سوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد یادآور روزی شیرین در تاریخ انقلاب و آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای است که فراموش نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: آزادسازی خرمشهر در حالی رخ داد که ایران امکانات نظامی اندکی داشت و در تحریم بود و در جنگ هشت‌ساله علیه ایران بسیاری از کشورها صدام را برای این نبرد همراهی و پشتیبانی می‌کردند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مهم‌ترین درسی بود که حماسه آزادسازی خرمشهر به ما آموخت و اینکه با اتکا به خود و با حفظ وحدت و اتحاد می‌توانیم به پیروزی برسیم.

,

 

,

سوری تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن سبب شد تا دشمن با شکست همراه شود و فتح خرمشهر درس‌های زیادی را به ما آموخت و روزی فراموشی نشدنی است و این پیروزی ثمره توکل به خدا، ایمان و اخلاص بود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن از جنگ نرم، تحریم و فشارها این است که مقاومت را از ملت بگیرد اما ملت ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی همچنان بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب ایستاده‌اند و دشمن را دررسیدن به اهدافش ناامید خواهند کرد و در شرایط امروز نیاز به ایثار و فداکاری داریم تا دشمن را شکست دهیم.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ملت ایران با فداکاری و ازخودگذشتگی رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان به پیروزی رسید و افتخار بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

,

 

,

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس درس خوبی به دشمنان داد و دشمنان از فتح خرمشهر و عملیات‌ها هراسان هستند و هیچ‌گاه به خود اجازه تجاوز به این آب‌وخاک را نخواهند داد.

,

 

,

سوری عنوان کرد: دشمن به‌خوبی می‌داند که ملت ایران در آن دوران دفاع مقدس بدون تجهیزات نظامی فتح خرمشهر و پیروزی را از آن خود کرد و هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت.

,

 

,

وی با اشاره به مدیریت جهادی افزود: مدیریت جوانگرایان نیاز ملت ایران است تا توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن را از بین ببرد و در دوران دفاع مقدس هم باروحیه جهادی و مدیریت جهادی موفقیت‌های بزرگی حاصل شد که امروز باید همچنان با داشتن روحیه جهادی و مدیریت جهادی پیروز هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه